Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mä valita muusta kuin tuosta googlen(?) lisäämästä ylimääräsestä mainoksesta tossa. Mua ei haittaa katella tuota Mentulaakaan, kun joka kerta kun tänne kirjautuu, tekis mieli käydä vääntämässä noista sen nänneistä ja sitten alkaa naurattaa. Halvat on huvit.

Kairalle ja Santsille kiitokset leffan suosittelusta. Tykkäsin :)
Erityisen nautinnolliset oli vikat n. 30 sekkaa :kuola:

Huhhuh, kui perseestä kun jo toisena yönä peräkkäin tulee helvetinmoiset vatsakivut.
Viime yö tuli valvottua melkei kokonaa ja näyttäis siltä, että tästä yöstä tulee samanlainen -.-

Iha btw, onks kellää kokemusta että illalla nukkumaanmennessä tuleekin kovat vatsakivut etkä pysty olemaan melkee missään asennossa sängyssä?

Huhhuh, kui perseestä kun jo toisena yönä peräkkäin tulee helvetinmoiset vatsakivut.
Viime yö tuli valvottua melkei kokonaa ja näyttäis siltä, että tästä yöstä tulee samanlainen -.-

Iha btw, onks kellää kokemusta että illalla nukkumaanmennessä tuleekin kovat vatsakivut etkä pysty olemaan melkee missään asennossa sängyssä?

Ettei olis Umpilisäketulehdus? Umpilisäketulehdus (appendisiitti) :: Terveyskirjasto

Toisaalta aika huono mä oon näissä diagnoosien tekemisessä..

E: noista kovista vatsakivuista vaan päättelin..

Back
Ylös Bottom