Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tais muuten mennä mulla passi vanhaks viime viikolla...
Vai on sitä ruettu oikeen herkutteleen lohella... Kai tuota söis itekki, mutta köyhyys estää :D
Mietin hiljaa ittekseni siinä vuoroani ootellessa, että "kuka ei kuulu joukkoon?!", ko kaikki muut jonossa oli eläkeläisiä. :D What evör, meikällä on lohta!En! Ei oo väliä kumman pään kameralle käännän ku samalta näyttää kuiteski.

Mä olisin niin valmis lähtee jo juhannuksen viettoon :D Ei napostele työt sitte yhtää...
Ehhehehehe. Kasvaako sulla pyllyski hämähäkin seittiä? Tiiätkö minkä hämähäkin seittiä se on![]()
Ite tajusin onneks tuossa muutama viikko sitten, että passi on tosiaan menossa vanhaksi ennen kuin Tsekin reissu on hoidettu ja Italiaankin pitäis syyhkästä. Eli ei muuta ku kampaa apina naamas niin saat taas ruman kuvan passiin seuraaviksi vuosiksi :D
Sama homma. Kauheaa ryyppäämistä, tappelemista ja hukkumista niistä on suomalaisten juhannus tehty.Mua ei napostele juhannus sitte yhtää!
Sama homma. Kauheaa ryyppäämistä, tappelemista ja hukkumista niistä on suomalaisten juhannus tehty.
Jonnekkin korpeen voisin kyllä mennä.
:D Kukin tavallaan, onhan juhannus kansanjuhla, mutta olen tälläinen yksinäinen erakko luonne.korpeen ryyppäämään, tappelemaan ja hukkumaan?? Ite teen ton mielummin seurassa eli nokka kohti himosta :P
:D Kukin tavallaan, onhan juhannus kansanjuhla, mutta olen tälläinen yksinäinen erakko luonne.
Niin se minäkin olen mut latailen noilla akkuja ni jaksaa sitte taas olla yksin ;) Yksin tappeleminen on muutenki ihan perseestä.
No tietenki sotaa, pahaaoloa, saastuttamista jne vastaan :piis:Kenen kanssa sinäki hippi tappelisit? :D