Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tais muuten mennä mulla passi vanhaks viime viikolla...

Ite tajusin onneks tuossa muutama viikko sitten, että passi on tosiaan menossa vanhaksi ennen kuin Tsekin reissu on hoidettu ja Italiaankin pitäis syyhkästä. Eli ei muuta ku kampaa apina naamas niin saat taas ruman kuvan passiin seuraaviksi vuosiksi :D

Vai on sitä ruettu oikeen herkutteleen lohella... Kai tuota söis itekki, mutta köyhyys estää :D

Harvemmin mullakaan tulee tuota ostettua tuoreena, mutta ko on tämän päivän tarjouksessa, ni hääty käyä hakemassa. :rolleyes: Mietin hiljaa ittekseni siinä vuoroani ootellessa, että "kuka ei kuulu joukkoon?!", ko kaikki muut jonossa oli eläkeläisiä. :D What evör, meikällä on lohta!

e.

Mitäköhän sitä tosiaan tekis jussina? En oo jaksanu ees ajatella koko asiaa, enkä oikee jaksa nyttenkään vähän sellanen fiilis että ei huvita...

En! Ei oo väliä kumman pään kameralle käännän ku samalta näyttää kuiteski.

Ehhehehehe. Kasvaako sulla pyllyski hämähäkin seittiä? Tiiätkö minkä hämähäkin seittiä se on :hyper:

Mä olisin niin valmis lähtee jo juhannuksen viettoon :D Ei napostele työt sitte yhtää...

Mua ei napostele juhannus sitte yhtää!

Naamas ihan selvästi! Vai mitä toi musta sotku on?

Minä ruokin juhannuksena viidellä kalalla ainaki 5000 nälkäistä.

Samoin muutan veden viiniksi ja kävelen vetten päällä.

Tai sitten vedän laiturinnokasta uppotukkiin, mut kuka noita nyt laskee.

Ite tajusin onneks tuossa muutama viikko sitten, että passi on tosiaan menossa vanhaksi ennen kuin Tsekin reissu on hoidettu ja Italiaankin pitäis syyhkästä. Eli ei muuta ku kampaa apina naamas niin saat taas ruman kuvan passiin seuraaviksi vuosiksi :D

Mulla ei ole nyt mitään reissuja ihan lähiaikoina tulossa, että sinänsä ei kai niin väliä tosta vanhenemisesta. Mutta oishan se ihan hyvä olla passi voimassa, jos yhtäkkiä keksii jotain.

Back
Ylös Bottom