Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatanan Helsinki ja Helsingin liikenne. Se olin minä, jolle sinä, juuri sinä, tööttäilit. Anteeksi, mutta en vain osaa ajaa siellä.

Ja oon varmaan maksanu vipitkin mun tuurilla väärälle tilille. FFFFFffffffffffffff.

Ihme ulkomaan haihattelijoita. No kyllä mäkin voisin Norjassa käydä vuoria ja vuonoja ihmettelemässä ei siinä. Muuten en tommosta ymmärrä.

Saatanan Helsinki ja Helsingin liikenne. Se olin minä, jolle sinä, juuri sinä, tööttäilit. Anteeksi, mutta en vain osaa ajaa siellä.

Itse tuuttasin autolla risteyksestä erään naishenkilön eteen aika lahjakkaasti. Ei muuta kuin jarrut päälle ja pakkia, kun nainen soittaa pilliä vittuuntuneena.

Ihan aiheesta kyllä, hän kun ajoi satasen alueella....

Ihme ulkomaan haihattelijoita. No kyllä mäkin voisin Norjassa käydä vuoria ja vuonoja ihmettelemässä ei siinä. Muuten en tommosta ymmärrä.

Minusta on ennemminkin toisinpäin, eli en ymmärrä, miksi jengi katselee maailmaa sinivalkoiset lasit päässä "Suomessa on kaikki asiat paremmin kuin missään muualla, miksi kukaan haluaisi asua ulkomailla?" Fakta kuitenkin on se, että jokaisessa maassa on hyvät ja huonot puolensa, ja sen mukaan kannattaa valita se oikea maa itselle ihan henkilökohtaisen seulonnan mukaan, oli se sitten Suomi tai Jemen. Eletään kuitenkin aikaa, kun globalisaatio tuon mahdollistaa.

Voin antaa esimerkkinä sen, että kaipaan Suomessa eniten ihmisiä (kaverit ja perhe) ja luontoa, mutta ihan yhtälailla minulle tulee kylmät väreet jo kun ajattelen Suomen sisäpolitiikkaa (kieltoja on paljon ja asiat tehdään turhaan asukkaille vaikeiksi, ja järjen käyttöä ei kielloissa harrasteta ihan aina) ja vähän taas mietityttää, mikä kulttuurishokki tulee siitä "sulkeutuneesta" kulttuurista. Toistaiseksi hyvien puolien vuoksi olen ihan ok fiiliksillä palaamassa, mutta jos jossain välissä palaa hihat huonoihin puoliin, niin turha on jäädä kitumaan, jos tietää, että jossain muualla on asiat (minulle) paremmin :)

PayPalilla saa näppärästi VIP:t heti voimaan.

Olisit käyttänyt sitä hölöömö ;)

Mä mitään sellasia oo ikinä käyttäny.

Itse tuuttasin autolla risteyksestä erään naishenkilön eteen aika lahjakkaasti. Ei muuta kuin jarrut päälle ja pakkia, kun nainen soittaa pilliä vittuuntuneena.

Ihan aiheesta kyllä, hän kun ajoi satasen alueella....

Mä meinasin vaan ajaa mun munankuorella jonkun maasturin kylkeen. Oli pakko vähän tuuppia, kun en tiennyt millä kaistalla kuului olla.

Mulla menee tässä ketjussa aina tuo Mulkbulkvist ja se Dick-tator sekasin.

Kerran katoin, että jumalauta noihan keskustelee ittensä kanssa keskenään.

Saatan kyllä itse olla se sekaisin oleva.

Noh, mulkeroita ne molemmat kuitenkin on.

Sama Kusti on polkenut ympäri Suomen, me ollaan Bulkin kans ku veljeksiä.

Ilma on ku Grandie.

Tyhmäpää.

Uuuh, Apis ilta! :haart:

E. Pakko pystyttää teltta Helsinkiin, jotta voin ensi perjantaina käydä pokaamassa Tonin. :kuola:

Haha. Mahtavaa. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En mä varsinaisesti elä sinivalkoiset lasit päässä, mutta ei mulle tulis tätä nykyä mieleenkään asettua johkin muualle, kun ei edes juurikaan kiinnosta matkustella. Tänne on synnytty niin tätä pitää kotinaan. Pohjola on hienoutta.

Huomenna vähän...

:dance: :kippis1:

Mul oli tähän jotain avautumista liittyen maalaisten ajotaitoihin ja liikennesääntöjen ymmärtämiseen ja muuhun paskaan mistä ei tuu maalla hevon vittua mutta en nyt taidakaan enää jaksaa.
Minusta on ennemminkin toisinpäin, eli en ymmärrä, miksi jengi katselee maailmaa sinivalkoiset lasit päässä "Suomessa on kaikki asiat paremmin kuin missään muualla, miksi kukaan haluaisi asua ulkomailla?"
tähänki oli jotai muttei ny enää jaksa

Emmä oo ees tota kyrpätaattoria tavannu mutta on se varmaa iha yhtä perseestä ku minäki. Isän perseestä syntynyt, niiku tässä biisissä kerrotaan. Jalat edellä.

@South Carolina. Rapeat 30 astetta ja aurinko paistaa. Olut on kylmää ja tarjoilijat "muodollisesti" päteviä.. Vois olla huonomminkin..:)

Kaks vuotta sitten olin South Carolinassa. Lämmintä riitti. Siellä kun kaks viikkoo ampu 40 asteen helteessä niin alko olla totaalinen sulamiskilahtaminen aika lähellä. Yritin maata betonia vasten mutta sekin oli lämmintä. Kaadoin kylmää vettä päähän, auttoi ehkä viis minuuttia. Säännöistä poiketen ampumapöydästä sai nousta pois jos tuntu että kuolee tai pyörtyy. Ihan kiva.

Tänä yönä ei nukuta. Otettii kaverinkaa veto kun hän aina naureskelee kun menen 10 aikaa nukkumaan '' Pikku siskonikin menee myöhemmin nukkumaan'', sanoin hänelle että otetaan veto kumpi valvoo pidempään, pitää lähetttää viesti joka 10min face chatissa, ja se joka menee ekana nukkumaan tarjoo huomenna kunnon pihvit.. Tämä on niin helppo haaste, kiitos Crazen :hyper:

Tänä yönä ei nukuta. Otettii kaverinkaa veto kun hän aina naureskelee kun menen 10 aikaa nukkumaan '' Pikku siskonikin menee myöhemmin nukkumaan'', sanoin hänelle että otetaan veto kumpi valvoo pidempään, pitää lähetttää viesti joka 10min face chatissa, ja se joka menee ekana nukkumaan tarjoo huomenna kunnon pihvit.. Tämä on niin helppo haaste, kiitos Crazen :hyper:

Amatööri, ei tollaseen mitään piristeitä tarvita.

Back
Ylös Bottom