On se jännä miten kädet alkaa heti haromaa taskuja ja tarkistamaa onko puhelin mukana ja lompakko ja muut ku manneja kävelee ahtaas tilas ohi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja oon varmaan maksanu vipitkin mun tuurilla väärälle tilille. FFFFFffffffffffffff.
Saatanan Helsinki ja Helsingin liikenne. Se olin minä, jolle sinä, juuri sinä, tööttäilit. Anteeksi, mutta en vain osaa ajaa siellä.
Ihme ulkomaan haihattelijoita. No kyllä mäkin voisin Norjassa käydä vuoria ja vuonoja ihmettelemässä ei siinä. Muuten en tommosta ymmärrä.

PayPalilla saa näppärästi VIP:t heti voimaan.
Olisit käyttänyt sitä hölöömö ;)
Itse tuuttasin autolla risteyksestä erään naishenkilön eteen aika lahjakkaasti. Ei muuta kuin jarrut päälle ja pakkia, kun nainen soittaa pilliä vittuuntuneena.
Ihan aiheesta kyllä, hän kun ajoi satasen alueella....
Sama Kusti on polkenut ympäri Suomen, me ollaan Bulkin kans ku veljeksiä.Mulla menee tässä ketjussa aina tuo Mulkbulkvist ja se Dick-tator sekasin.
Kerran katoin, että jumalauta noihan keskustelee ittensä kanssa keskenään.
Saatan kyllä itse olla se sekaisin oleva.
Noh, mulkeroita ne molemmat kuitenkin on.
Ilma on ku Grandie.

Mul oli tähän jotain avautumista liittyen maalaisten ajotaitoihin ja liikennesääntöjen ymmärtämiseen ja muuhun paskaan mistä ei tuu maalla hevon vittua mutta en nyt taidakaan enää jaksaa.Saatanan Helsinki ja Helsingin liikenne. Se olin minä, jolle sinä, juuri sinä, tööttäilit. Anteeksi, mutta en vain osaa ajaa siellä.
tähänki oli jotai muttei ny enää jaksaMinusta on ennemminkin toisinpäin, eli en ymmärrä, miksi jengi katselee maailmaa sinivalkoiset lasit päässä "Suomessa on kaikki asiat paremmin kuin missään muualla, miksi kukaan haluaisi asua ulkomailla?"
Mulla menee tässä ketjussa aina tuo Mulkbulkvist ja se Dick-tator sekasin.
Kerran katoin, että jumalauta noihan keskustelee ittensä kanssa keskenään.
Saatan kyllä itse olla se sekaisin oleva.
Noh, mulkeroita ne molemmat kuitenkin on.
@South Carolina. Rapeat 30 astetta ja aurinko paistaa. Olut on kylmää ja tarjoilijat "muodollisesti" päteviä.. Vois olla huonomminkin..![]()

Tänä yönä ei nukuta. Otettii kaverinkaa veto kun hän aina naureskelee kun menen 10 aikaa nukkumaan '' Pikku siskonikin menee myöhemmin nukkumaan'', sanoin hänelle että otetaan veto kumpi valvoo pidempään, pitää lähetttää viesti joka 10min face chatissa, ja se joka menee ekana nukkumaan tarjoo huomenna kunnon pihvit.. Tämä on niin helppo haaste, kiitos Crazen![]()