Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, hjuva fiilis. Salilta tultu, ja kova treeni vedetty. Nyt chillaan.

Ootteko ikinä miettiny millaista ois olla rusinana rasiassa.
Sehän on vähän niinku vanhainkoti. Joskus olit kaunis, pinkeä rypäle jolla on koko elämä edessä, voit tulla vaikka hienoks viiniks mutta ei. Siellä sä oot, vanha ryppynen rusina rasiassa joka haisee kuolemalta. Eli mä näkisin, että tää on meillä jokaisella joskus edessä. Ainakin mulla, koska jos joskus saan lapsia ne vihaa mua niin paljo että laittavat vanhainkotiin heti ku mahdollista.

Huhhhuh.... aerobinen on aika kivaa tai sen jälkeinen olotila tulee jotenkin raikas ja hyvä fiilis :)

Pelasin futista minä vastaan kaks muuta hävisin 11-20 :D

Vapaapäivä huomenna, uujee! :hyper: Aion vähän tuhlata rahaa ja treenata. :D Lauantaina sitte Pakkismiittiä. :)

Miksi mun kännykkä ei anna mun kirjoittaa Pakkikselle. :D Se vetäsee kirjoitusnäytön pois ennen kuin ehtii yhtäkään kirjainta painaa...

Vihdoin kotona! 2 päivää reissussa ja takana yli 1 200 km :dance2:

Huomenna aika ottaa univelkoja takaisin ja keskittyä siihen treenaamiseen. Reissun päällä syömisetkin kusee aina.

Pesäpallon peluuta työpäivän jälkeen. Olipas kivaa.

Nyt iltapakkikset ja sänkymakoilut, huomenna pyöräilen töihin ja kotiin, jonka jälkeen rengasreeniä!

Päiväunet, tuo katala nautinto. Suunnittelin meneväni kymmeneltä nukkumaan. Sen sijaan herään ja alan tekemään ruokaa. Muistan ehkä kuukauden aikuisiästäni, jolloin mulla on ollut tasainen vuorokausirytmi. Olihan se kyllä erikoista.

Huomenna pitäis käydä valmiiksi suunnittelemassa mihin tilipäivänä rahat tuhlaa. Örgh

Tällainen aamufiilis:

1951d678f0e719b1ab40d634e7ecd0037421fc06.gif

Tuhlaat rahat interwebissä. Nopeaa ja vaivatonta ja rahanmeno taattu. Mun täytyy laittaa viimiset roposet autoon taas. Oh Yeah..

Back
Ylös Bottom