No näin minäki oon ymmärtäny, että siellä tulee monesti kivien päällä pomppiessa mieleen että josko sitä rahaa sais helpommallaki.Tee mitä vaa mut älä siihen saatanan ajokoneesee koske ollenkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No näin minäki oon ymmärtäny, että siellä tulee monesti kivien päällä pomppiessa mieleen että josko sitä rahaa sais helpommallaki.Tee mitä vaa mut älä siihen saatanan ajokoneesee koske ollenkaa.
Ootteko ikinä miettiny millaista ois olla rusinana rasiassa.
Ootteko ikinä miettiny millaista ois olla rusinana rasiassa.

Sehän on vähän niinku vanhainkoti. Joskus olit kaunis, pinkeä rypäle jolla on koko elämä edessä, voit tulla vaikka hienoks viiniks mutta ei. Siellä sä oot, vanha ryppynen rusina rasiassa joka haisee kuolemalta. Eli mä näkisin, että tää on meillä jokaisella joskus edessä. Ainakin mulla, koska jos joskus saan lapsia ne vihaa mua niin paljo että laittavat vanhainkotiin heti ku mahdollista.Ootteko ikinä miettiny millaista ois olla rusinana rasiassa.
Aion vähän tuhlata rahaa ja treenata. :D Lauantaina sitte Pakkismiittiä. 
Huomenna pitäis käydä valmiiksi suunnittelemassa mihin tilipäivänä rahat tuhlaa. Örgh
Piti nyt käydä Wikipediasta tarkistamassa onko niillä oikein kolme kitaristia tuolla lavalla sohaamassa. Huomennako tuo soittaa?
Lavvantai aamu 00:45, saarilava.