:face:
Miksi niin vakava :|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:face:
Kellään kokemuksia Savonlinnasta? Mitä siellä kannattaa tehdä?
Pitää viedä huomenna emäntä sinne pääsykokeisiin jo kaheksalta aamulla ja tilaisuus loppuu vasta klo 16...
Pitäisi kehitellä itselle jotain tekemistä siinä päivällä. Ei jaksa pelkästään torilla istuksella koko päivää.
Hotelli Seurahuoneen kattoterassilla on hyvät maisemat. Lippakioskilla lounaaksi (tai välipalaksi) lörtsy. Olavinlinna on kävelymatkan päässä torilta, kierros on ihan mielenkiintoinen. Jos sää sallii, joku parin tunnin sightseeing-risteily siihen vielä, niin aikaa on mennyt jo ihan kivasti.
Kiitoksia neuvoista!
Onko tuo Olavinlinnan kierros ilmainen vai joutuuko kaivamaan euroja esille? Mihinkään opastetulle kierrokselle en ole halukas lähtemään.
Tuo kattoterassi kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta. Pitäähän se testata tuo lörtsykin (vaikka dieetti menossa).
Kaira tinttailee.
13 tunnin työvuoro takana. Sports Trackerin mukaan yön aikana tuli tallusteltua parikymmentä kilometriä.![]()
Ammu se.:D Höpö. Sviddu, sarjassamme "Luonto tuli sisään", osa 327: orava käyny aamusella keittiössä herkuttelemassa. Omena ja banaanit oli raadeltuja ja Susupala-pussista oli viety tavaraa ikkunanpieleen. Perskeles. Mä niin tiesin jo syksyllä, kun näin sen nuolemassa keittiön ikkunaa, että tuosta on vielä joku päivä harmia.
Ammu se.
Noh noh. Siinä olisi mäykyn metsästysvietti heränyt ja olisit saanut kurresta kivan avaimenperän.
:D Höpö. Sviddu, sarjassamme "Luonto tuli sisään", osa 327: orava käyny aamusella keittiössä herkuttelemassa. Omena ja banaanit oli raadeltuja ja Susupala-pussista oli viety tavaraa ikkunanpieleen. Perskeles. Mä niin tiesin jo syksyllä, kun näin sen nuolemassa keittiön ikkunaa, että tuosta on vielä joku päivä harmia.
stockerilla lienee ollut myös kännykkä boksereissa koko yön, kun Sports tracker pystyi tallentamaan unissakävelyt. :DNo ai kamala kun mun mielikuvitus on paljon nopeampi kuin aivot; tästä tarinasta sain pääteltyä äkkisältään että olet tehnyt helvetisti töitä, josta syystä kävellyt unissasi, jostain tuntemattomasta syystä et ollut sammuttanut Sports Trackeriä kun menit nukkumaan. Tai vaihtoehtoisesti Sports Tracker on paska ja oli nauhoittanut olemattomia askeleita. Joskus mä pelotan itseänikin.
Oravat käyvät vuosi vuodelta röyhkeämmiksi. Kohta ne käy ilman lupaa jääkaapilla, ja jättävät oven auki, niin sähkölaskussa näkyy. Seuraavaksi huomaat, että kaikki jääkaapin kaljat on juotu ja telkkarikin jätetty koko yöksi päälle.
Jos jättää aminot pulloon melkeen kuukaudeks ja pullon autoon, se alkaa haiseen hiivalta. Vai onkohan toi kiljua?