Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Turha toivekaan, että unta tulisi vielä aikoihin. Heräsin yöunilta klo 15 ja otin päiväunet välillä 17-21.

Eipä siinä, kyllähän sitä yöaikaankin tekemistä keksii: tunti TED-videoita ja loppuillan voisi rentoutua ja kuunnella Deep Housea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei huono biisi, koko ilta mennyt kyssäreihen vastailemisiin, ehkä vois nukkua nyt.
Pakko jakaa tietoa kun sitä on kertynyt.

Unettomuudelle en tiedä mitä tehdä, itse olen kärsinyt samasta ongelmasta nuorempana. Kaikki asiat pyörii päässä, mutta sänky on aivan väärä paikka niitä alkaa murehtimaan, itse lennän omiin fantasia maailmoihin, ja nyt nukkumaan menosta on tullut ihan kivaa =)
Unen laatuun taas mulla on auttanut omega-3 (ei siis mitää ongelmaa ollut), alko näkee selkeemmin unia sekä pitkiä unia, tuntuu et on nukkunut hyvin aina.
Omega-3 oon kuitenkin syönyt muista syistä: Verenjuoksuvuus paranee, sydälle ja aivoille hyviä rasvoja, näölle hyvä. ja bunoksena nämä unet ja ihonlaatu.

Hyvää yötä huomenna treeni ja protskuu ja kaloreita ja kavereita ja uusia vastauksia!

Melki neljä tuntia vielä duunia. Unettomuuteen voisin tokasta, että ite en ees mee sänkyyn ennenkuin silmä oikeesti luppaa. Muuten ei tuu ku tota pyörimistä ja hyörimistä, rupee kelailee kivoja asioita ja hömpötteleen ajatuksilla. Liikunta parhain lääke nevaeva. Teininä tuli pyörittyä helposti neljäkin tuntia ja soli todella syvältä sieltä jostain... Nykyään kroppa on ihanan ehdollistunu nukkumaanmenoaikoihin ja väsymystä ja sänkyä oikeen venaa, parhautta. Uu jea, viime yönä 10 h melkeen putkeen unta. Kyl se on vaan niin siistii!

Kellään kokemuksia Savonlinnasta? Mitä siellä kannattaa tehdä?

Pitää viedä huomenna emäntä sinne pääsykokeisiin jo kaheksalta aamulla ja tilaisuus loppuu vasta klo 16...
Pitäisi kehitellä itselle jotain tekemistä siinä päivällä. Ei jaksa pelkästään torilla istuksella koko päivää.

13 tunnin työvuoro takana. Sports Trackerin mukaan yön aikana tuli tallusteltua parikymmentä kilometriä. :)

Mitä hommia sää niinku teet? Itellä tulee varmasti normaalin työpäivän aikana toimistossa liikuttua alle 1km -> siksi läski.

Aamulla 10 vaille kuus meinasin jatkaa unia ja haistattaa vitut työpäivälle. Oli niin rankasti univelkaa siskon häitten takia.
Onneks en jäänyt nukkumaan, olisi tullut kunnon morkkis rahattoman päivän lisäksi. :)

Arseesta herätä pitkästä aikaa aikasin, kaikenlisäks kun nukahtaa kahelta ja herää seitsemältä niin ei oo kivaa. No kahvit naamariin ja terveystarkastukseen mars...

Back
Ylös Bottom