Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joka paikassa ukkostaa, paitsi täällä. Oisipa mukava istua parvekkeella ja kattella kunnon tykitystä.
Joskus lapsena olin isän kans portailla kattomassa ukkosta, ku se iskiki tohon hallin nurkkaan 100m päähän :D Muut luuli että nyt lapsi pelkää ikänsä ukkosta, paskanvitut. Se oli ihan mahtavaa :D Hajotti vähän kattotooleja ja kärväytti kaikki sähköjohdot sekä hallista että raktorista, mutta oli se vaan hieno.

Mä taas pelkäsin pienempänä ukkosta aivan hysteerisesti, mutta yhtenä kesänä tuli niin kova myrsky, että puut kaatuili ja vettä tuli niin ettei ikkunoista nähny ulos. Jyrisi niin että lasit helisi kaapissa. Sen jälkeen se pelko katosi ja ukkosia on kattellu suuren ihailun vallassa. Kaveri oli Coloradossa aikanaan töissä ja siellä oli sit joku tornadokeskittymä. Lähin tornado meni reilun puolen kilometrin päässä niiden talosta, kaveri oli vaan seissy partsilla tuijottelemassa. Vitun hullu, mä oisin juossu huutopaniikissa jonneki kellarikoppiin itkemään :D

Mä taas pelkäsin pienempänä ukkosta aivan hysteerisesti, mutta yhtenä kesänä tuli niin kova myrsky, että puut kaatuili ja vettä tuli niin ettei ikkunoista nähny ulos. Jyrisi niin että lasit helisi kaapissa. Sen jälkeen se pelko katosi ja ukkosia on kattellu suuren ihailun vallassa. Kaveri oli Coloradossa aikanaan töissä ja siellä oli sit joku tornadokeskittymä. Lähin tornado meni reilun puolen kilometrin päässä niiden talosta, kaveri oli vaan seissy partsilla tuijottelemassa. Vitun hullu, mä oisin juossu huutopaniikissa jonneki kellarikoppiin itkemään :D
Suomessa sais kans olla tornadoja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei oo Vinin voittanutta :haart:

Mutta erittäin mielenkiinnolla odottelen kans seuraavaa :D

Vin vois lukee mulle vaikka puhelinluetteloo ni pikkuhousut ois silti rullalla ihan koko ajan :D mutta tykkään myös Dwaynesta ja Paulista ja erityisesti siitä loppukohtauksen tyypistä, joten seuraava osa tulee olemaan sellaista ilotulitusta, että huhhuh.

Neljä ja puoli tuntia. Vähän jo koisituttais. Ja pussikaljattais. Kertaakaan en tänä kesänä oo päässy vielä biitsille, terdelle enkä pussikaljalle. Sois neljä ja puol yötä lomaan ja si pääsee!

Onko ihmisen elämässä ihanampaa kuin herätä sunnuntai aamuna klo 4:15 ja 10 h hyvin nukkuneena. Vielä kun ukkostaisi ja sataisi kaatamalla.

Huomenta väki, olsi taas kaunis päivä tuloillaan. Ja mää pääsen vasta duunista :D

Back
Ylös Bottom