Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiesin, että ei kannata käyttää läppäriä asettina, mutta käytin silti. Ei tietenkään ikinä missään nimessä olisi kannattanut. Aamukahvit sängyssä jos sanoisin. Kiitos minä.

Kappas vaan, tuli "kevyt" 17 tunnin treeniviikko.

Vähä iltapalaa :)
iltapala.webp

Vähä iltapalaa :)

Ui parhautta! Mä oon välillä vetäny välipalaks ton purkin rahkaa ja sinne sekaan banaani ja mustiokoita, kun on tarvinu vähän hiilariakin saada mukaan.

Ui parhautta! Mä oon välillä vetäny välipalaks ton purkin rahkaa ja sinne sekaan banaani ja mustiokoita, kun on tarvinu vähän hiilariakin saada mukaan.

Oli namia. Mä vetelen rahkani yleensä pelkällä tilkalla funlightia, ni oli oikee kivaa vaihtelua! :D

Oli namia. Mä vetelen rahkani yleensä pelkällä tilkalla funlightia, ni oli oikee kivaa vaihtelua! :D

Mäkään en yleensä laita sekaan mitään, niin tommoset setit on suorastaan taivaallista :D

Mä vedän rahkat raakana. Aina. Vituttaa vaan ku ei sittarissa ollunna valion rahkaa, vaan piti ostaa jotain mitä lie nelion muotosessa purkissa olevaa halpisrahkaa.. Tuo halpisrahkan koostumus on semmonen, että ku toho lyö lusikan ja nostaa, niin koko nelion muotonen köntti rahkaa tulee kerralla pihalle :D

Back
Ylös Bottom