Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulostaa melkein idealta. Ollut tässä nyt viikko lomaa valmistumisen jälkeen, hyödyntämisen sijaan olen kattonut about 15 leffaa... Ja kaikki Game of Thronesit toiseen kertaan.

Dokkarithan on välillä ihan mielenkiintoisia. King of Kong, Man on Wire, Jiro Loves Sushi, mitä näitä nyt on... Kunhan ei mitään kantaaottavaa katso, ne on masentavia.

Voi voi tyttöpieni, tuolla ajaminen on paljo lystikkäämpää ko juopottelu :D Mutta ehkä antasin sun vähän kokeilla.

Seuraavana päivänä on sitte Teuvo myynnissä ja Dodge haaveissa.

Mä tuntisin itseni varmaan suureksi ja mahtavaksi tuollaisen ratissa :D Oha ne komeit pelei! Ota vaa tikkaat mukaan, että pääsen kiipee kyytii! :D heh

Dokkarithan on välillä ihan mielenkiintoisia. King of Kong, Man on Wire, Jiro Loves Sushi, mitä näitä nyt on... Kunhan ei mitään kantaaottavaa katso, ne on masentavia.

Totta, ei mitään liian vakavaa tai mitään, millä on liiaksi totuuspohjaa.
By the way, näin herra PyöräilijäHiihtäjän tänään terdellä. Sivusimme sinuakin puheissamme.

Totta, ei mitään liian vakavaa tai mitään, millä on liiaksi totuuspohjaa.
By the way, näin herra PyöräilijäHiihtäjän tänään terdellä. Sivusimme sinuakin puheissamme.

Te juoruilevat pirulaiset. Kehutko Kapteeni Matematiikalle minun persettäni vai hänen omaansa?

Tuosta aiemmasta listasta muuten ensimmäinen on ehdoton suosikki, suosittelen lämpimästi.

Te juoruilevat pirulaiset. Kehutko Kapteeni Matematiikalle minun persettäni vai hänen omaansa?

Tuosta aiemmasta listasta muuten ensimmäinen on ehdoton suosikki, suosittelen lämpimästi.

Mitään juoruttu. Raportoitiin, kerroin että häntä olimme kaipailleet laivalle mukaan. En uskaltanut hänen pakaroitaan käydä ylistämään, yritin käyttäytyä kun morsmaikku oli mukana. Ensin siinä oltiin vaan minä ja mun kaveri, sit tuli Kapteeni Matematiikka morsmaikkuineen ja sen jälkeen vielä kaksi heidän kaveriaan. Sekalainen sakki, kertakaikkiaan.

Täytyypä laittaa korvan taakse, josko joskus vallan tiiraisi.

Oikein makoisaa huomenta! :) Tänään Makua Karnevaaleille ruokia maistelemmaan ja saatan ehkä eksyä viiniteltallekki... :rolleyes:

Mun unista voisi tehdä vaikka Batmanille jatko-osan, ku aina se seikkailee siellä. :D Oispa oikeaki elämä yhtä seikkailullista!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Töihin ja sitten vaasaan iltapäivällä... Tapaaman veljeni mm.

Väsyttäääääää! :zzzz: Heräsin sääsken ininään ensin puoli viideltä, sitten kuudelta ja jälleen puoli seittemältä. Mistä hitosta niitä tulee, kun makkarit ovet ovat kiinni? Niillä täytyy, perkele, olla joku teleportti...
Päivä alkoi tuumatessa, että ei tästä tule taas hevon paskaakaan. :jahas: Kiva, kun sataakin koko päivän, vaikka vielä ei ole aloittanutkaan.

Ja ei kun treenaamaan. Tulee tämmönen omanlainen duathlon, kun ensin polkee parikytä kilsaa, käy suunnistamassa vitosen tai seiskan radan ja polkee päälle taas sen parikytä kilsaa.

Väsyttäääääää! :zzzz: Heräsin sääsken ininään ensin puoli viideltä, sitten kuudelta ja jälleen puoli seittemältä. Mistä hitosta niitä tulee, kun makkarit ovet ovat kiinni? Niillä täytyy, perkele, olla joku teleportti...
Päivä alkoi tuumatessa, että ei tästä tule taas hevon paskaakaan. :jahas: Kiva, kun sataakin koko päivän, vaikka vielä ei ole aloittanutkaan.

Sama ongelma täällä, mutta vaan kärpästen kanssa. Jostain ne aina mönkivät mun yöunia häiritsemään.

Ja ei kun treenaamaan. Tulee tämmönen omanlainen duathlon, kun ensin polkee parikytä kilsaa, käy suunnistamassa vitosen tai seiskan radan ja polkee päälle taas sen parikytä kilsaa.

:urjo:

Hurja mies olet. Tänään voisin kyllä lähteä tekemään mäkitreenin, jos täällä vain olisi kunnon mäki (tai no hyppyrimäethän kyllä löytyy). Toisaalta tasamaalla juoksu voi riittää tällä kunnolla ihan hyvin. Terassille tekisi kyllä mieli, mutta nyt taitaa olla parempi jättää kaljanjuonti vähemmälle, keskikesällä on sen verran syntisiä rientoja.

Back
Ylös Bottom