Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulee pian kaks viikkoa taukoa kaikesta jumpasta... vois kyllä pian tää flunssa väistyä.

Siis hyvä jokatoinenpäivä treeniä -putki meni poikki tän perkeleen takia...

ps. Sivuhuomiona, kun en viitti vielä pyöräilyäketjua vaivata, saako Tunturin ostaa? Kukaan ei puhu noista, onko niissä jotain vikaa?

Eli Internationalia katellu, toki muitakin vastaavia, mutta tuollasen sais heti... Cyclo pelkkään maantieajoon haussa.

Kävin koeajaa Mondeon tänään, oli ihan hauska peli, 226 heppaa ja 3,0L :)

Liikkuikin kohtalaisesti ku kierrokset oli 4000 ->

Mäki kävin tänään salilla! Melko vähiin on kyllä ne hommat jääny viime aikoina.

Mulla tulee varmaan salitreenien osalta köyhin kesä ever, mutta toisaalta, mulla on vielä kolme viikkoa tanssikurssia jäljellä ja ens viikolla alotan taas säkinhakkaamisen yhdeksän viikon ajaksi. Teen sitten punttia siellä välissä :)

Jaa Sanzelle pikkupoika-look? Nice.

Parturiin vois kyl itekkin tällä viikolla mennä, kun on letti kasvanut sen 1,5kk villisti ja vapaasti.

Mulla tulee varmaan salitreenien osalta köyhin kesä ever, mutta toisaalta, mulla on vielä kolme viikkoa tanssikurssia jäljellä ja ens viikolla alotan taas säkinhakkaamisen yhdeksän viikon ajaksi. Teen sitten punttia siellä välissä :)

Joo hyvää vaihtelua tehä välillä vähän jotain muutakin :)

Jaa Sanzelle pikkupoika-look? Nice.

Parturiin vois kyl itekkin tällä viikolla mennä, kun on letti kasvanut sen 1,5kk villisti ja vapaasti.

Mulla on oman leikkurin ostamisen jälkeen pysyny koko ajan pikkupoika-look (tai vankikarkuri-look). Parin kolmen viikon välein ajelen kupolin sileäks.

Mulla on oman leikkurin ostamisen jälkeen pysyny koko ajan pikkupoika-look (tai vankikarkuri-look). Parin kolmen viikon välein ajelen kupolin sileäks.

Itellä on ollu joku 13 vuotta sama leikkuri ja oon tässä alkanu odottelemaan, milloin saa lähtee pipo päässä uutta ostamaan

Omaa leikkuria on kyllä ruvennu arvostaa ihan eri tavalla intin aikana. Nykyään aina vaan vetelen sivut millisellä ja päällä saa olla hiuksia. Säästyypähä nekin vähäiset parturiin menevät eurot vaikka öö.. no vaikka sandelssiin.

Aika HCBB, kun tänään vedän salin palkkariksi 10kpl mozarellatikkuja. Pakko näin hyvän on olla optimaalinen palautumistapa.

Hitto mä rakastan ku jenkeissä mozzarellatikkujen kanssa sai aina ranch-kastiketta. Ihan erilaista on amedriikkalainen räntsi ku Suomen räntsi. Palijon parempaa on.

Suomessa on kaikki paremmin kuin missään muualla maailmassa mikään voisi olla.

Menee hermot tähän lettiin, joten kutsuin parturin huomiseks kylään ja varmaa puolet tukasta saa taas välillä lähtee! JEI :D

Käske käymään täälläkin, perkule ku venyy työpäivät ettei kerkeä edes Mroomiin ku se menee niin aikasin jo kii.. Tällä pehkollako minä muka perjantaina vikittelen naisia?

Itsekki kyllästyin pitkään lettiin ja nykyään 2-4vk välein vetäsen 3mm terällä siiliksi.
On muuten omat hyvät puolensakin näissä iltavuoroissa, huomennakin pääsee taas iltavuoroa vääntämään eikä herätyskello soi aamulla. Ja kun pääsee heti aamupuuron jälkeen salille ilman ruuhkaa niin mikäs sen mukavampaa :D

Back
Ylös Bottom