Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itel oli muuten hyvä ilta, muttakun meni taas aamuun asti ja aivan hirvee krappe.

Itte alotin viiden mais ja lopetin kolmen mais. Alku oluella ja lonkerolla, sitten tuli viski mukaan, en muista baariinmenosta paljoa, sitte lonkerolla ja oluella meni loppuilta. Kerran taisin käydä oksemtamass aina sama kun menee yökerhoon. valot vilkkuu ja musa täysillä, saa ittelle kyllä usein huonon olon. Toinen on sitten automatka. Vittu et yhellä muijalla oli hyvä perse :eek: harmi vain kun on varattu :rolleyes:

huhhuh huhhuh huhhuh

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä seinä-Joella on ihan vitun kuuma. Kiristää jo ennestäänkin huonoja hermoja tämä jatkuva hikoilu. Kunnon somalineekerikelit kyllä pukkas.

Ikkunat pesty, terassia öljytty viimiset neljä tuntia...taidan nappaa pari pakastinkylmää kaljaa palkinnoks :kippis1:

ja sen kunniaks kesän tuleva ärsytykseen asti soiva biisi

ja koska tän seurauksena on maksimibruna päällä ni laitetaan puutarhakääpiön biisi viel

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onpas ihanan lämmin, juuri täydellinen keli meikäläiselle. Ainoa miinuspuoli on, ettei nukkumisesta tule mitään kun yöllä hikoilee kuin sika.

Ei itellekään mitään valittamista kelistä, mitä nyt hiki tulee vaikkei mitään tekisikään.

E: ens viikolla sais silti olla edes joku päivä sateinen ja viileä koska se on mukavaa vaihtelua :)

Jäämme jännittyneinä odottamaan onko iho illalla/huomenna kivan päivettynyt vai ikävän punainen...

Ihmettelin tuossa miks niskat on niin jumissa, sitten muistin että taisin eilen harjoitella päälläseisontaa treenien lopuksi. Onnistuin kahdesti olemaan hienosti hetken suunnilleen pystyasennossa ja kerran melkein potkaisemaan Kajsnaa. Hyvä minä! Aika lämmin muuten, partsilla sellanen 45 astetta :D Just just tarkenee ilman pilkkihaalaria.

Toivoisin sadetta. Täs olis vielä kymmenen päivää putkeen yötyötä ja normitöitä. Kiva aamulla lähtee duunista kun kattoo et ihananäkönen päivä tulossa. Tiedän että kun oma loma alkaa lämpötila laskee kakskymmentä astetta ja sataa kissoja taivaalta. Ihan varppina.

Mulle kävi sniffarit, eli olen menettänyt järkeni lopullisesti.

Varjossa +25, kelit kohdallaan.

Huhuh, sisällä alkaa olemaan jo melkoisen kuuma :D Semmoinen +30°C

Ja sittenku kone surissu tossa vieressä jonki aikaa, sellanen tunkkanen hikinen ja kuuma ilmasto :D

Välillä pitäny jo konekin samuttaa ja käydä tuulettumassa.

terassia öljytty viimiset neljä tuntia...

Eiks ookki tosi kivaa puuhaa hei? :D

---

Mä oon ihan rätti. Kummilikka vei kyllä mun mehut aivan totaalisesti... Tänään sitte oltii se koko 6h Särkänniemessä ja keli oli kyllä aika PUUUUUUUH. Onneks pääs sentää välil tukkijokee ja koskiseikkailuu ottaa kylmää vettä niskaa, ni jakso taas :rock:

Makaan alasti sohvalla ja mietin, että tarttis ehkä sänkyy alkaa raahautuu jo tähän aikaan :D

Back
Ylös Bottom