Se sinun aurinko on täällä. Pistän tulee sinne, kun minä meinasin maata sängyssä vielä pari tuntia.
No hei eri reiluu, oot hyvä jätkä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se sinun aurinko on täällä. Pistän tulee sinne, kun minä meinasin maata sängyssä vielä pari tuntia.

Mulla oli joskus puoli vuotta elohiiri silmässä. Siinähän nyki, minä nyin takaisin. Paistais ny toi aurinko saatana ni pääsis parvekkeelle lojottaan.
Harkitsen kyllä neurologilla käyntiä ja Botoxia jos tää vielä pari kuukautta kestää :D
Akilleksessa nykinyt jonkun kolme kuukautta, reidessä ja pakarassa sitten satunnaisemmin. Pitäs varmaan jatkuvasti hyppiä tai liikkua niin ei tuntuis. Ihme vammahermot nämä.
Tänään Fast & Furious 6.![]()
Se ei voi olla mitään muuta kuin huono.
^haha voi se mennä Vin Dieselin näyttelijäntaidoilla. Tuosta Dwayne Johnsonista en sano mitään, mä en oo sitä pystynyt ottamaan vakavasti sen jälkeen, kun erehdyin katsomaan Hammaskeijun. :D
Mutta jos jokin ei oikesti toimi niin silloin se on paska, ympäri ei pääse. :DTänään Fast & Furious 6.![]()

Eihän Vin Dieselin tarvi näytellä. Se vaan ON ja sen olemista voi iloisena kattella. ;)^haha voi se mennä Vin Dieselin näyttelijäntaidoilla. Tuosta Dwayne Johnsonista en sano mitään, mä en oo sitä pystynyt ottamaan vakavasti sen jälkeen, kun erehdyin katsomaan Hammaskeijun. :D
Mää voisin huomena käydä tsekkaan Kultahatun. Fast&Furiousista en sentään leffalipun hintaa ala maksamaan. Vin Diesel tai ei.... :D
Oon unohtanu et meiän piti lähteä terdelle/humpalle tässä joskus? Oon unohtanu järkätä omat synttärikemut. :D Vai pitäisikö oottaa vain Oulu-miittihin asti suosiolla...
Kokeile murisemista. Saattais toimia.Mä oon aika paska seppä. Ei menny voimalla, turvauduin ylivoimaan ja ylilyönteihin. Ei auttanu. Huusin ja uhkailinki jo, tuloksetta.