Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihana video, Iso_Jussin suosikki :)
---
Tuossa n. 35s kohdalla toi shortsipylly on aika näpsäkkä :)

Paljoa en suomalaisesta musiikista tiedä, mutta kyllä tuo kevyesti heilahtaa Suomen huonoimmaksi biisiksi. Herranjumala mitä paskaa. Ainoa plussa on se, että tuossa poppoossa on yksi entinen koulukaveri.

Aina välillä koitan päivitellä, että mitä Suomessa nyt soi, mutta viimeaikoina ei ole tullut mitään ihan älyttömän hyviä suomalaisia biisejä.

Tänään on soinut päässä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi poijjaat paino tänään pikkuruiset painot ihan hirviästi. Jos en olis niin täydellinen, epäilisin olevani rapakunnossa.

Mulla on jätskiä! Ulkona on ihanan lämmintä! Kelpaa lähteä kylmään ja sateiseen Lontooseen. :D

En itse oikein viihdy lomalla, ellen ole jossain reissussa. Ensimmäiset 2-3 päivää lomalla ovat ihan jees, sen jälkeen alkaa kaivata jotain tärkeää tekemistä. Loma passivoittaa aivan liikaa ainakin minua, eli ei tule tehtyä mitään, kun ei ole tarvetta tehdä mitään. Saman ilmiön olen huomannut nyt, kun minulla on kevyt jakso koulussa menossa, niin päivät menevät vain chillatessa, ja kynnys aloittaa kouluhommat on pirun korkealla. Kiireisimmässä jaksossa luki päivittäin tuntitolkulla tentteihin, ja tauoilla kävi salilla tai opiskeli kieliä.

Joku mua pultoista päätä lyhyempi tyttö kysy tarviinko varmsitajaa, ei siinä mitään enkä kyllä tarvinnut mutta ekaa kertaa joku oikeen kysyy.... vastavuoroisesti ku se tarvi varmistajaa kysy joltain muulta ku multa :D

E: maailma on muuten pirun pieni paikka :D ihan sattumalta yks tyyppi entisestä amitsusta tuli käymään kaupassa jossa oon töissä.... ei ees asu kyseisellä paikkakunnalla eikä oltu nähty yli kahteen vuoteen :D

Ylimmän kerroksen asunto eikä vastapäistä taloa parvekkeen puolella. Aurinko paistaa suoraan parvekkeelle. Mielestäni oikein mainio yhdistelmä tämä :D

Ylimmän kerroksen asunto eikä vastapäistä taloa parvekkeen puolella. Aurinko paistaa suoraan parvekkeelle. Mielestäni oikein mainio yhdistelmä tämä :D

Minulla on sama homma Suomen kämpillä, muttei ole ylin kerros. Ilmeisesti tuo ylimmän kerroksen huoneisto on snadisti viileämpi, kuin minun kämppä (2. korkein kerros), joten sekään ei ole häirinnyt. Parvekkeella on varsinkin hieno hengailla, kun edessä on vain puiden latvoja, ja jos parvekkeelta hieman kurkkaa, niin voi myös tarkistaa, että kuinka lastentarhan tädit ovat tänään laittautuneet.

Hienosti pysähtyy jänes vihellykseen eikä laukauksessakaan ole moitittavaa.

Back
Ylös Bottom