Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilisestä jalkatreenistä hauikset domsseissa, mitäs tää on?

Itse tein maanantaina ekan treenin moneen vuoteen. Sitähän tietää miten sitä tuli tehtyä vanhaan malliin verenmaku suussa.
Viimeyönäkin heräilin vielä siihen kun olkapäät on niin vitun kipeät :( Ja tänään pitäisi mennä taas.

Dieetti etenee kyllä kivasti. -5kg tässä reilussa kuukaudessa, nälkä ei ole ollut kertaakaan. IF :rock:
Tuntuu väärältä kun tää on niin helppoa.

Varmaan se ku sä et lähe mun kaa treffeille :(

:D

Not an option, et sä siitä surulliseksi tulisi. Päinvastoin, sinun tulisi hyppiä ilosta ja onnesta etten lähe :D

Kiihkee muija kun tuli heti. Mä tilasin passin, kolme päivää kestää. Passikuvasta pääten tukka voi harventua viidessä vuodessa vähän vitusti :o

Eikö sun pariutumismahdollisuudet ole aika huonot jos et suostu lähtemään edes naisten kanssa treffeille?

Mikään ei voita keskustelupalstalla itsesäälissä piehtarointia.

Pitäisi tai saisi tänään mennä tekemään jalkatreenin salille, mutta pelottaa ihan pirusti laittaa painoja. Jalkaa on siis operoitu tässä joku aika sitten, eikä ole oikein käsitystä siitä, että toimiiko jalka kunnolla ja mitä se kestää. No, sittenpä tuon näkee. Prässistä ei onneksi kauhean helposti voi pudota ja jos jään jumittamaan kyykkyyn, niin ihmiset katsoo vaan, että on tavallista pienikasvuisempi ihminen.

Eikö sun pariutumismahdollisuudet ole aika huonot jos et suostu lähtemään edes naisten kanssa treffeille?

Suostun jos se tapahtuu pakkiksen ulkopuolella. Olenhan sitä paitsi saanut pakitkin jo toistakymmentä kertaa tälle vuodelle ettei se ihan yrityksestäkään tietääkseni ole jäänyt kiinni.

Mikään ei voita keskustelupalstalla itsesäälissä piehtarointia.

Onko se itsesääliä jos on vain realisti? :D

Mutta joo, nää kuuluu taas tuonne toiseen ketjuun, siellä voitte kysellä lisää jos kerta kiinnostaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom