Onneks on rahaa ku roskaa ni noita vois ostaa vaikka työhanskoiks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikällä on sunnuntai menossa :dance: Aika vaikea saada intoa kouluhommiin, kun tuntuu siltä, että pitää levätä vapaapäivän vuoksi.
Kamppiksilla loppuu tentit reilun viikon paasta ja samalla loppuu koko tutkinto. Mua huvittaa varmaan viela enemman lukea omaan viimeiseen tenttiin kun kaikki muut ovat vapaalla ja mulla on viela koe + yksi vuosi jaljella :jahas:
Mäkin kyllästyin olemaan blondi ja nyt oon sit oranssi :D
- - - Updated - - -
Sain vihdoin ja viimein varattua ajan lääkärille, ei tässä elohiiri ole ollut kuin 1½kk!
Onneks ei ollu iso koira...Voit lohduttautua aina sillä, että minun viimeinen tentti on 3.7. :D Hollannissa loppuu aika myöhään lukuvuosi.
Minä en pidä teistä. En alkuunkaan.
Mulla oli joskus vuosia sitten elohiiriä vähän väliä joka puolella ja ne vaan katos itekseen joidenkin vuosien kuluttua, nykyään niitä on tosi harvoin. Liikuntaa ei noina aikoina tullu harrastettua minkäänlaista.Elohiiri voi viitata myös ylikuntoon, joten voisi lähteä ihan lepäilemälläkin, jos et sitä oo koittanu.
Minä en pidä teistä. En alkuunkaan.
Elohiiri voi viitata myös ylikuntoon, joten voisi lähteä ihan lepäilemälläkin, jos et sitä oo koittanu.
Elohiiri voi viitata myös ylikuntoon, joten voisi lähteä ihan lepäilemälläkin, jos et sitä oo koittanu.
Jaatko Hollantiin sen jalkeen vai menetko takaisin Suomeen?
Salaa kuitenkin pidät.