Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meikällä on sunnuntai menossa :dance: Aika vaikea saada intoa kouluhommiin, kun tuntuu siltä, että pitää levätä vapaapäivän vuoksi.

Vaikea saada intoa kouluhommiin kun ei yhtaan vaan nappaa :P Kolme tenttia yhteensa, 17.5, 28.5 ja 10.6 eli sinansa kavi tuuri koepaivien kanssa mutta ei vaan huvita lukea enempaa. Pitaa ottaa itseaan niskasta kiinni koska nama tentit muodostavat n. 20% koko tutkinnon loppuarvosanasta.

Kamppiksilla loppuu tentit reilun viikon paasta ja samalla loppuu koko tutkinto. Mua huvittaa varmaan viela enemman lukea omaan viimeiseen tenttiin kun kaikki muut ovat vapaalla ja mulla on viela koe + yksi vuosi jaljella :jahas:

Hyi maanantai sentään. Minä olen ameeba!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kamppiksilla loppuu tentit reilun viikon paasta ja samalla loppuu koko tutkinto. Mua huvittaa varmaan viela enemman lukea omaan viimeiseen tenttiin kun kaikki muut ovat vapaalla ja mulla on viela koe + yksi vuosi jaljella :jahas:

Voit lohduttautua aina sillä, että minun viimeinen tentti on 3.7. :D Hollannissa loppuu aika myöhään lukuvuosi.

Mäkin kyllästyin olemaan blondi ja nyt oon sit oranssi :D

- - - Updated - - -

Sain vihdoin ja viimein varattua ajan lääkärille, ei tässä elohiiri ole ollut kuin 1½kk!

Elohiiri voi viitata myös ylikuntoon, joten voisi lähteä ihan lepäilemälläkin, jos et sitä oo koittanu.

^^Khy, meikäläisellä tuli hermoston kuormituksessa elohiiriä ympär kroppaa.

Kuskasin serkkujen koiraa nyt vlopuks hoitoo mummolaan ja tänää aamulla toin sitä takasi Savon puolelle. Käytin oikein pariin kertaan sitä lenkilläkin ku päästiin tänne ja sit se hyyty iha täysin matolle... Otin itekki pienet unet ja heräsin mukavaan löyhkään, oli sitte käyny vääntää paskat suihkuun :) Onneks ei ollu iso koira...

Voit lohduttautua aina sillä, että minun viimeinen tentti on 3.7. :D Hollannissa loppuu aika myöhään lukuvuosi.

Oho. Luulin etta meilla loppuu myohaan :D Jaatko Hollantiin sen jalkeen vai menetko takaisin Suomeen?

Minä en pidä teistä. En alkuunkaan.

Joo en mäkää susta.
Elohiiri voi viitata myös ylikuntoon, joten voisi lähteä ihan lepäilemälläkin, jos et sitä oo koittanu.
Mulla oli joskus vuosia sitten elohiiriä vähän väliä joka puolella ja ne vaan katos itekseen joidenkin vuosien kuluttua, nykyään niitä on tosi harvoin. Liikuntaa ei noina aikoina tullu harrastettua minkäänlaista.

Jaatko Hollantiin sen jalkeen vai menetko takaisin Suomeen?

Lennot Suomeen on jo ostettu, eli sieltä haen ensisijaisesti diplomityöpaikkaa. Jos ei tärppää Suomesta, niin alan tutkia mahdollisuuksia tehdä sen muualla Euroopassa (toistaiseksi olen tutkinut Saksan ja Brittien tarjontaa pintapuolisesti). Nyt on se hetki opinnoissa, kun ei tiedä ollenkaan, missä on parin kuukauden päästä.

Back
Ylös Bottom