Ah ihanaa viikonloppu
Oon aivan saatanan poikki, nyt kahvit tippumaan loppu illasta vähän :kippis1:
Oon aivan saatanan poikki, nyt kahvit tippumaan loppu illasta vähän :kippis1:Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon aivan saatanan poikki, nyt kahvit tippumaan loppu illasta vähän :kippis1:Mullakin on muutamat korot, jotka vaan seisoo mun hyllyssä käyttämättöminä. Ehkä vielä joskus.
Miten ihmeessä oot voinu löytää yksiäkään sopivia liivejä? :S
Mitäh?
En minäkään ikinä kokeile rintsikoita. Oon kerran elämässäni kokeillu ja senkin tein VS:llä kun täti tunki mun kanssa sinne koppiin mittiloimaan ja törkkäs muutamat liivit käteen.
+1. Kun on pienet tissit, voi laittaa paalle millaiset rintsikat vaan kunhan on suunnilleen oikea koko. Tuella jne. ei ole kauheasti valia koska eivat nama tarvitse tukea, voisin kulkea vaikka koko ajan ilman rintsikoita :jahas:
Niin että jos menee ostamaan rintaliivejä, niin eikai päälle tarvii laittaa montaa eri kerrastoa ja varsinkin vielä niitä omia rintsikoita. Senkus heittää topin/t-paidan ja menee testaamaan. On helppoa riisua ja pukea.
Piti kaivaa pari päivää vanha juttu kun tätä lukiessa epäilin rankkuutta :D
Ollaanpas nyt hiljaa ja pysytään housuissa ja hameissa sielä jokusen pykälän verran alapuolella ;)
Arvatkaa mitä, mulla alkoi kesäloma! :dance: Huomenna aamusta lähtee kimppakyyti pohjoisen vahvistuksilla kohti Turkua ja risteilypaattia. 
Hah! En mä niska limassa haluakkaan raataa, mut ihan tarpeeksi haasteita tossakin on.![]()
Sulla on ihan terve ajatusmaailma tässä asiassa ;)
Vähemmän vaatetta päälle niin ei ole niin paljon sitten riisuttavaa siellä kopissa :D Avustaja vielä mukaan niin ei tarvitse itse edes sieltä mihinkään lähteä välillä.
Kätevää jos yksin liikenteessä eikä halua välissä pukea kaikkia vaatteita päälle. Rintsikoista kun oli puhe, niin itse en voisi sovittamatta ostaa, koska koon lisäksi merkitsee kuppien muoto/malli hyvin paljon. Jos on vääränlaiset, etuyläreuna ei istu kunnolla ja se ei ole kiva. Ja ilman rintsikoita ei kyllä kesäaikaan voi lähteä ostoksille :wtf: Ainakaan missään t-paidassa! Aiheuttaisi pahennusta kanssaihmisissä.Olikohan Prismassa sovituskoppiin tullut nappi josta voi kutsua myyjän tuomaan lisää sovitettavia jos koko/malli vääräKätevää jos yksin liikenteessä eikä halua välissä pukea kaikkia vaatteita päälle. Rintsikoista kun oli puhe, niin itse en voisi sovittamatta ostaa, koska koon lisäksi merkitsee kuppien muoto/malli hyvin paljon. Jos on vääränlaiset, etuyläreuna ei istu kunnolla ja se ei ole kiva. Ja ilman rintsikoita ei kyllä kesäaikaan voi lähteä ostoksille :wtf: Ainakaan missään t-paidassa! Aiheuttaisi pahennusta kanssaihmisissä.
Ei ketään kiinnosta. Tuolla huitelee ihmisiä alastikin.
Ostin tänään Citymarketista elämäni ensimmäiset Body ja MusclePro lehdet.
Kyllä on sen verta hyvää luettavaa että tulen jatkossakin ostamaan.