Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäköhän siinä on, että ku tuun tälläsinä palkallisina vapaapäivinä töihin, ni pukeudun lähes aina maastohousuihin tai collareihin vain, "koska voin"? :D Normaalisti kuiteski lähes aina farkut tai hame ja sellane "siisti" yleisilme jos vaikka joutuu kohtaa asiakkaita, pomoja, jne... Osotan mieltäni selkeesti.

Yks heppu pyys mua kerran leffatreffeille ja kysy mitä haluaisin mennä kattoon. Sillon oli joku Saw-leffa pyörimässä teattereissa ja ehdotin sitä. Eihän se heppu uskaltanu lähtee, sano että tulee paha olo. Mentiin sitte kattomaan Bondia. Ei paha sekään, siinä oli Daniel Craig :D
:face:

Hyvin ymmärrän sitä miestä. Kauhu on persiistä!
Eihä Saw mitään oikeaa kauhua edes ole. Enemmänkin kidutusta, verta ja suolenpätkiä...

Joku kunnon kauhuleffa ois kyllä ihan hieno treffileffa, kun olisi pakko jännissä kohdissa tunkea pää toisen kainaloon ja kyyhöttää muutenkin toisessa kiinni...

:face:

Eihä Saw mitään oikeaa kauhua edes ole. Enemmänkin kidutusta, verta ja suolenpätkiä...

Joku kunnon kauhuleffa ois kyllä ihan hieno treffileffa, kun olisi pakko jännissä kohdissa tunkea pää toisen kainaloon ja kyyhöttää muutenkin toisessa kiinni...
Oon nähny kaikki ne SAW leffat ja jossain kohtaa omistanutkin ne DVD:ä. Siinä oli piste lauseen välissä. Kauhu on persiistä :D En pidä. Mulle elokuvan katsominen on viihdettä, enkä siksi käy katsomassa noita kauhuja ja muita synkkiä elokuvia.

Maman traileri vaikutti hyvältä. Vois väijyä sen jossain vaihee.

Alku ja keskivaihe ihan ok, lopussa teki mieli hakata päätä seinään.

Alku ja keskivaihe ihan ok, lopussa teki mieli hakata päätä seinään.

Kävin jenkeissä kauhuleffoista tykkäävän kaverin kanssa kattomassa sellasen leffan ku The Unborn. Puolivälissä leffaa alettiin nauraa hengettöminä ja loppuosa meni ihmetellessä, että miksi Gary Oldman on lähtenyt tuollaiseen paskaan mukaan.

Ohhoh, kehtaiskohan sitä mennä tuonne huoltsikalle käymään, vai pitääköhän vetää pussi päähän.... :D

Ai että, ku oli hyvät painit. Jälkilöylyt hyvänä kiitoksena siitä. Ja ny syörään!

Mulla pukkaa toi syöminen siirtyä kovien aerobisten jälkeen. Ei juuri maistu. Nyt vois jo vetäs pari nautaa, bussin ja kuorma-auton. Sitten jälkkäriks vaikka yhden pendolinon. Päikkäritki vois olla paikallaan.

Kumpi lie parempi. Luonnollinen lämpö vai Ibuprofen... Noin niinku toipumisen nopeutumisen suhteen.

Jos on pakko jaksaa olla pystyssä, ja kuumetta ei oo paljon niin kyllä mä ainakin yhden päivän parilla särkylääkkellä valitsen, vaikka se ei nopeuttais paranemista.
En ois jaksanu koko päivän istua muuten, ja pakollinen koulutus oli...

Back
Ylös Bottom