Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tosta nyt tuu taaskaan mitään... Vedät desin protskua (+lisukkeet) ja buusterin naamaan ja :puntti: Ei se nyt vedetty rahka sua vartin päästä salilla paljoa lämmittäis..

Emmää ny pelkällä heralla jaksais salille mennä!

Rahkaa, marjoja, ruislesettä, pellavansiemenrouhetta, leipää, pähkinöitä ja teetä. Jos sillä lähtis... pikkuhiljaa...

Emmää ny pelkällä heralla jaksais salille mennä!

Rahkaa, marjoja, ruislesettä, pellavansiemenrouhetta, leipää, pähkinöitä ja teetä. Jos sillä lähtis... pikkuhiljaa...

Kuulostaa melko samalta ku mun rahkamössö®: rahkaa, runsaasti marjoja, kuivattua luumua tahi aprikoosia, pellavansiemenrouhetta, ruislesettä + kuitulisää, pähkinöitä, soijalesitiiniä ja pellavansiemenöljyä. :) Plus teetä!

Daiina, mitä vittua?

Muija kattelee Iron Maneja, Die Hardeja sun muut Transportterit!

Eks sä kato yhtään tyttö leffoja? :)

Täh? Mitä ne semmoiset on? :D Katon hömppiä jos seura pakottaa, mut muuten noi äksönit, kauhut, scifit ja trillerit iskee!

Daiina, mitä vittua?

Muija kattelee Iron Maneja, Die Hardeja sun muut Transportterit!

Eks sä kato yhtään tyttö leffoja? :)

Mietin kans, ettei mikään mahottoman hyvä leffamaku.

Mietin kans, ettei mikään mahottoman hyvä leffamaku.

Joutuu lohduttamaan miehiä jos niiden kanssa kattoo kauhua ja pitämään kädestä... Ne leffat onki parempi kattoa yksin et saa keskittyä leffaan. :rolleyes:

Joutuu lohduttamaan miehiä jos niiden kanssa kattoo kauhua ja pitämään kädestä... Ne leffat onki parempi kattoa yksin et saa keskittyä leffaan. :rolleyes:

Miehet on herkkiä.

Miehet on herkkiä.

No just. Pillittäminen ei auta leffanautintoon. :rolleyes: Mutta jos hätä iskee niin kyllä mää kannan nenäliinat ja suklaajädet syliin et parku loppuu. :)

Yks heppu pyys mua kerran leffatreffeille ja kysy mitä haluaisin mennä kattoon. Sillon oli joku Saw-leffa pyörimässä teattereissa ja ehdotin sitä. Eihän se heppu uskaltanu lähtee, sano että tulee paha olo. Mentiin sitte kattomaan Bondia. Ei paha sekään, siinä oli Daniel Craig :D

Daiina nyt syökin rautaa ja paskantaa kettinkiä. :)

Jaaha, jos sitä ruokaa itekki imasis, pääsee takas tonne vesitihkuun leikkimään rakennusmiestä.

Yks heppu pyys mua kerran leffatreffeille ja kysy mitä haluaisin mennä kattoon. Sillon oli joku Saw-leffa pyörimässä teattereissa ja ehdotin sitä. Eihän se heppu uskaltanu lähtee, sano että tulee paha olo. Mentiin sitte kattomaan Bondia. Ei paha sekään, siinä oli Daniel Craig :D
Hyvin ymmärrän sitä miestä. Kauhu on persiistä!

Hyvin ymmärrän sitä miestä. Kauhu on persiistä!

Eihän se kaikille käy. Minä tykkään. Tosin hyvää kauhua on vaikea löytää, siksi taivun enempi jännäreihin ja trillereihin. Ja zombie-leffoihin! Pitäs hommata joku mahtimegasuperboksi, jossa ois kaikki mahdolliset Romerot ym.

Eihän se kaikille käy. Minä tykkään. Tosin hyvää kauhua on vaikea löytää, siksi taivun enempi jännäreihin ja trillereihin. Ja zombie-leffoihin! Pitäs hommata joku mahtimegasuperboksi, jossa ois kaikki mahdolliset Romerot ym.

Zombieleffat ovat kyllä ihan aatelia. :) Toi uus Mama-leffakin oli ihan jees.

Niin kait sie tuon Maman olet jo kattonu, mitä Daiina tuossa ylempänä mainostaa. Hyi perkele, katoin trailerin ja en tästä tuolista kuivin housuin noussu. Toinen ikäviä muistoja aiheuttanu klassikko on Fair-haired Child... Ei helevetti. Aloin miettii tuota nimeä, niin PAM, kylmät väreet ja iho kananlihalle. Paheni vain kun katoin googlesta oliko se just se. :D Jännä!

Paljon jännempää kun on tällänen paskahousu, niin tulee jänniä fiiliksiä jo pelkästä ajatuksesta.

Zombieleffat on kyllä ihan aatelia. :) Toi uus Mama-leffakin oli ihan jees.

Maman traileri vaikutti hyvältä. Vois väijyä sen jossain vaihee. Mulla on kyllä aika laaja leffamaku, katon kaikenlaista. Mutta teatterissa viimeisen vuoden ajalta Ted, Skyfall, Die Hard (ensi-ilta) ja G.I.Joe (ensi-ilta). Kesällä pitää mennä kattoon Despicable Me 2 :D

Paljon jännempää kun on tällänen paskahousu, niin tulee jänniä fiiliksiä jo pelkästä ajatuksesta.
Totta.
On vaan sellanen ongelma, et mä en tykkää pelätä. Pelko on ihan hirveä tunne.

Back
Ylös Bottom