Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeisiä lomapäiviä viedään, reilu kaksi viikkoa takana. Vuorossa tänään, yllätys yllätys, savottahommia ja koiratarhan rakentelua. Ensin joku koira matkaan ja lenkille. Huomenna 'kalareissulle' pariksi yönseuduksi, jännäkakkaa alkaa kohta tulemaan. Mutta ekana vielä pari kuppia kahvia ja värssy heviä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Huomenta! Huomaa todellakin, että kesäaika taas saa aikaan sen, että yöllä ei nukuta vaan pyöritään ihan ADHD:nä sängyn pohjilla. :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
3,5 tunnin aamufillarointi takana.

Olen koettanut keksiä jotain hienoa tekemistä kun täytän 30v ja nyt taidan tietää mitä teen :)
Vielä kun noilla pääsisi ampumaan jotain elävia kohteita kuten vaikkapa lehmiä, niin se olisi perfect.

Paljon parempi kun niillä voisi ampua esimerkiksi miehiä. Eikö jumalauta ihmiselle kerro mitään jos sen poistaa facebookista, eikä hyväksy uutta pyyntöä, eikä ole missään yhteyksissä, kuinka tyhmä pitää olla että jatkaa vaan vainoamista???????????????????????????? t. Kiukku-vaahtis

Paljon parempi kun niillä voisi ampua esimerkiksi miehiä. Eikö jumalauta ihmiselle kerro mitään jos sen poistaa facebookista, eikä hyväksy uutta pyyntöä, eikä ole missään yhteyksissä, kuinka tyhmä pitää olla että jatkaa vaan vainoamista???????????????????????????? t. Kiukku-vaahtis

Mulla oli pari vuotta sitten vähän vastaava, joka halusi ostaa silloin myynnissä olleen moponi. Soitteli joka päivä outoihin vuorokaudenaikoihin parin kuukauden ajan ja mä vastasin, koska halusin mun mopon saada myytyä. Kyseli kaikkea mun elämästä yms. eikä sitten tullutkaan kun oltiin sovittu aika mopoa katsottavaksi. Kaikenlaista sekopäätä.

Mulla oli pari vuotta sitten vähän vastaava, joka halusi ostaa silloin myynnissä olleen moponi. Soitteli joka päivä outoihin vuorokaudenaikoihin parin kuukauden ajan ja mä vastasin, koska halusin mun mopon saada myytyä. Kyseli kaikkea mun elämästä yms. eikä sitten tullutkaan kun oltiin sovittu aika mopoa katsottavaksi. Kaikenlaista sekopäätä.

Tämä on naimisissa oleva mies, en arvosta. Kävi ilmi että ollaan samassa firmassa töissä ja mut on siirretty samoihin hommiin sen kanssa, voit varmaan arvata kumpi meistä ilahtui.

Stalkkaan sua täällä! :evil:

No sua ei lasketa:D

Jännä ettei pakkikselle tuu (vai enkö oo huomannu) sellasia "Apua mitä mä teen?? Syön ku hevonen ja paino tippuu 1-2kg viikossa ja nyt jo 45kg lähteny , kuihdun kohta olemattomiin!!"

^Noi tulee juoksijafoorumille?

Soita sille miehelle ja sano selkeästi, että et ole kiinnostunut ja että sinua häiritsee ja ahdistaa sen kaveripyynnöt ja yhteydenpito.

Hyvät helatorstai vapaapäivät niille keillä on.... itselläniki on onneks saa nukkua pitkään eikä tarvi mennä mihkää :D

Back
Ylös Bottom