Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäiskö ruveta veistelemään? Istuttiin poikien kanssa pöydällä ja veisteltiin kepukoista juttuja ja puhuttiin paskaa. Mukavaa hommaa. Tytötki innostu. Vois hommata jonku helevetin hyvän puukon ja kasan klapeja. Istuis kesän parvekkeella juomassa kaljaa ja veistelemässä puu-ukkoja ja voiveitsiä. Tai vaikka lentokoneen potkureita.

Pitäiskö ruveta veistelemään? Istuttiin poikien kanssa pöydällä ja veisteltiin kepukoista juttuja ja puhuttiin paskaa. Mukavaa hommaa. Tytötki innostu. Vois hommata jonku helevetin hyvän puukon ja kasan klapeja. Istuis kesän parvekkeella juomassa kaljaa ja veistelemässä puu-ukkoja ja voiveitsiä. Tai vaikka lentokoneen potkureita.
Siinä on helevetin hyvästä puukosta kuva, silvuplee.

6009_KKR050-01.jpg

Mutta et sää potkuria saa veistettyä :D Tai ainakaan kyytille en menis.

Lamnialla ois Kaira-niminenki puukko. Oisko se sitte niinkö mun? Ja jos minä semmosen minipotkurin veistäisin, semmosen niinku on The Kirjassa. Semmonen, minkä Kauko veisti.

Pieni varoituksen sana tähän, että kun minä ryhdyin veistelemään puukolla kaarnalaivoja, minulta lähti etusormesta pää irti, yhtäkkiä se vaan oli siinä penkillä, ja verta oli melkoisesti myös joka paikassa.

Lamnialla ois Kaira-niminenki puukko. Oisko se sitte niinkö mun? Ja jos minä semmosen minipotkurin veistäisin, semmosen niinku on The Kirjassa. Semmonen, minkä Kauko veisti.

Ei muuten ollu pahan näköinen puukko tuo Kaira. Näin käsivammaisena jolla näpit on kyynerpäitä myöten tunnottomana aina kun lämpötila laskee alle kymmenen asteen osaa arvostaa noita syviä sormiuria. Ei niistä sormista kuulemma tuu ihan entisen veroisia uudelleen asennettuina :D

Entä jos aloittaa veistämään perinteiseen tapaan tuppia kysyjän persiiseen, mutta kukaan ei tule kysymään mitä veistelet?

Entä jos aloittaa veistämään perinteiseen tapaan tuppia kysyjän persiiseen, mutta kukaan ei tule kysymään mitä veistelet?
Sitte se tappi on vaan kaiken varalta, niinkö vanhan piian tissit tai peräkammarin pojan munat. Saa lähettään ne takas taivaaseen nelikymppisenä, ihan käyttämättöminä.

Voihan peeveli! Rupesin kattoon, että mun näytöllä kävelee joku öttiäinen, mutta eipäs... Se on näytön SISÄLLÄ!
Jossain tuolla pikselien välissä se mahtuu kävelemään. Millähän sen saisi pois... :jahas: Oisin ottanut kuvan, mutta kamerasta on akku taas lopussa...

Voihan peeveli! Rupesin kattoon, että mun näytöllä kävelee joku öttiäinen, mutta eipäs... Se on näytön SISÄLLÄ!
Jossain tuolla pikselien välissä se mahtuu kävelemään. Millähän sen saisi pois... :jahas: Oisin ottanut kuvan, mutta kamerasta on akku taas lopussa...

Paina print screeniä

Päivän puujalka?

Ai nyt oon sit vielä kuumeessa. Vähän on jotenki ristiriitasta ku ensin palaa naama ja selkä ja nyt kuume päällä. Hienoa eikö vain?

Kevyen viiden haastattelun jälkeen kävin tänään sopimassa uusien hommien aloituksesta ensi viikolla. Viikon loma siis, ja jos koittais vielä repästä leveämmän hymyn, niin suupielet saattaisi revetä. En vois olla tyytyväisempi tällä hetkellä :hyper: :dance2: :dance:

2 työpäivää enää ja oon niin lomilla! Vieläkö sää vähän lämpenis lisää. :) Salillekkin on kiva mennä, vaikka juoksukeli ehkä houkuttelisi. Ei makiaa mahan täyeltä. :evil:

Back
Ylös Bottom