Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tyhjeneekö pakkis tänään kokonaan? Noh meitsi vois heittää ton vielä paketissa olevan yo-lakin päähän ja putkirullailla täällä vapun kunniaksi.

Tyhjeneekö pakkis tänään kokonaan?
Vain munkeista munkeimmat bodymunkit ovat tänään kotona. Ei mutta mitäköhän minä sitten täällä teen...

Heitin tosin muutamallekin kaverille vitsillä, että ei pysty juomaan ettei proteiinisynteesi mene vituiksi.:D

Ja sit jotkut homot kykkii täällä ku ei pysty kävelemään.

Vain munkeista munkeimmat bodymunkit ovat tänään kotona. Ei mutta mitäköhän minä sitten täällä teen...

Heitin tosin muutamallekin kaverille vitsillä, että ei pysty juomaan ettei proteiinisynteesi mene vituiksi.:D

No sit taidan kuulua noihin munkeista munkeimpiin vaikken edes yritä. Ei mulla vaan ois mitään tekemistä tuolla suuressa maailmassakaan.....

Tai ovat salilla koko illan.

Mulla ei oo ees simaa. :/ Jos jois vettä ja shotin votkaa ja menis kymmeneltä nukkumaan...

Tyhjeneekö pakkis tänään kokonaan? Noh meitsi vois heittää ton vielä paketissa olevan yo-lakin päähän ja putkirullailla täällä vapun kunniaksi.

Jos ei ole valmistunut, niin tänään lakin pitäminen on huijaamista! :D

Päätin olla laittamatta lakkia tänää, puenkin lakettini.

:haart:

Hyvää vappua kaikille! Muistakaa juoda tarpeeksi simaa. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara vapppppppppppppppppppppen alli huuppa!

Hieman erilainen vappu täl kertaa, mut ihan kivaAA oli :D löyty sellanen kiva rauhallinen paikka missä meni sellanen joki ei yhtään ketää missää ja vesi vaan solisi... :D ja kaljaa meni

E: mut sopivasti, nyt taas himas ja kohta varmaa nukkumaan vois mennä

Voi vittu mitä paskanaamoja sitä joutuu lähipiirissään sietämään. Saatanan heikkolaiset perkele.

Koko päivä auringossa näkyy naamasta: naama punottaa kuin kuoropojan perse. Aloin siis valmistautua tulevaan kesään pohjoismaisella rusketuksella.

Back
Ylös Bottom