Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reeniä, lepoa ja ruokaa :D Jos sitä sunnuntaina kävisi voimamieskisoja seuraamassa porissa, riippuen täysin että missäpäin Suomea silloin tulee mentyä..

Mites kiukulla?

Mä oon niin tossun alla, että muijan kanssa tää viikonloppu menee. Sunnuntaina vähän jumppailee.

Hyvät viiknloput trnaja! :kippis1:

Wassup? 8 työpäivää enää ennen lomaa. :hyper: Mahtava ilma ja fiilis! :dance:

Hitto mikä väsymys Vois vaikka tunnin päästä koittaa mennä nukkumaan. Mitään en ole tänään saanut tehtyä. Ihan paska päivä. Huomenna heti aamusta Helsinkiin ja siellä taitaakin mennä melkein koko päivä.

Wassup? 8 työpäivää enää ennen lomaa. :hyper: Mahtava ilma ja fiilis! :dance:

Mitäs tässä, viikonloppu alkoi ja 8 päivää lomaan täälläkin. Ilta menee podcastia odotellessa ja jotain sarjaa katellessa.

Meet kuiteski bongailee sinne niitä kirkuvia misuja! :)

Ei ees kiinnostais joku muija, joka kuuntelee Bieberiä. Keskustelu menis varmaan treffeillä näin:
Mä: "Millast musaa kuuntelet?"
Tyttö: "Vähän kaiken näköst"
Mä: "No mikä on vaikka sun lempikappale?"
Tyttö: "Justin Bieberin Baby on tosi hyvä"
Mä: "Moro..." (poistun)

(oikeesti oon vaan kateellinen tol Justinil, ku jätkä panee varmaan ihan perhanasti)

Täällä kanssa satanut koko päivän. Taino, tihkuttanut. Juuri sopiva päivä käyttää treenaamiseen, lepäilyyn ja opiskeluun, niin huomenna jaksaa pööpöillä Amsterdamissa.

Mitäs tässä, viikonloppu alkoi ja 8 päivää lomaan täälläkin. Ilta menee podcastia odotellessa ja jotain sarjaa katellessa.

Ei ees kiinnostais joku muija, joka kuuntelee Bieberiä. Keskustelu menis varmaan treffeillä näin:
Mä: "Millast musaa kuuntelet?"
Tyttö: "Vähän kaiken näköst"
Mä: "No mikä on vaikka sun lempikappale?"
Tyttö: "Justin Bieberin Baby on tosi hyvä"
Mä: "Moro..." (poistun)

(oikeesti oon vaan kateellinen tol Justinil, ku jätkä panee varmaan ihan perhanasti)

Vois mennä iskee JB:n.

Ihme anti-Biebereitä kaikki. En minäkään siitä musasta pahemmin välitä, mutta äijästä aika neutraali vaikutelma.

Periaatteiden takana kannattaa seistä. :lol2:

Back
Ylös Bottom