Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reeni kulki niin pirun makeesti, että on ihan surullista ajatella, että vielä on 55 aamua intissä jälellä, eikä pääse reenaa säännöllisesti! Juhannuksen jälkeen kasvetaan ja vahvistutaan!!

Lempparias tietenkin! Friteerattua läskivelliä!

Höh. Tää on niin tätä. Kohteliaasti annetaan tunnin ajan palautua matkanteosta ja sitten se alkaa. "Hae saunapuut, vie tuo, tyhjennä tämä. Ruokaa? No syö leipää vaikka. En minä ehi." Perkele.

Edit. No okei, äiti oli ladannu minunki panokset viikonloppua varten :haart:

Oon luonnostani niin anti-Bieber.

MUN SELKÄ ON JUMISSA JA HIEROJA VASTA VIIKON PÄÄSTÄ.

Sitten vaan tämmösten päälle
2013-04-06 18.38.24.webp

Toi pienempi on ihan kamala, mut kyl mä siihenkin luultavasti joskus tuun tottumaan.....

Auttaa auttaa, kovempaa ja kauemmin vaa ;) Ja venytykset väliin. Mäkin oon jo täl viikol 3 kertaa rullannu etu-, ulko-, taka- ja sisäreisiä ja nyt vasta alkaa jotain ehkä tapahtumaan

En ole ennen tupareissa ollut, oli vaikeaa keksiä lahjaa, joten päädyin 1.5 litran kuoharipulloon huomisia juhlia varten. Onko hitti vai huti? :kippis1:

Todellinen herrasmies joisi sen itse hetkeä ennen juhlia ja veisi juhliin sivistyneen itsensä.

En ole ennen tupareissa ollut, oli vaikeaa keksiä lahjaa, joten päädyin 1.5 litran kuoharipulloon huomisia juhlia varten. Onko hitti vai huti? :kippis1:

Eiköhän se oo ihan sama mitä sinne vie. Mä sain kerran Matti Eskon nimikirjoituksella varustetun vinyylin. :haart:

Höh. Tää on niin tätä. Kohteliaasti annetaan tunnin ajan palautua matkanteosta ja sitten se alkaa. "Hae saunapuut, vie tuo, tyhjennä tämä. Ruokaa? No syö leipää vaikka. En minä ehi." Perkele.

Edit. No okei, äiti oli ladannu minunki panokset viikonloppua varten :haart:

Kerro sitte meille miten meni kisoissa :)

Rankka päivä! Kolmonen. Nyt.

Oli ehkä parasta palvelua ikinä Porin Cumulukselta. Multa jäi viikko sitten sinne urheiluliivit, jonka jälkeen soitin sinne josko ne olis löytynyt ja sieltä sanoi katsovansa kun huone siivotaan ja kertoi että postiennakolla maksaisi noin 17€. Soitti sitten sieltä takasin että oli löytynyt, sanoivat että postiennakolla maksaisi noin 7€. Annoin osoitteeni ja liivit tulivat sitten tänään postissa, postimaksu maksettuna, priority-merkillä sonnustettuna. Tuli niin hyvä mieli että oli pakko soittaa sinne kiittääkseni :3

Back
Ylös Bottom