Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei löydy kyllä nyt energiaa lähteä vaihtamaan renkaita. Sehän onki nii perhanan pitkä toimenpide. Menis kaikkine kaivamisineen ja raahaamisineen ehkä sen 20min.
Ei löydy kyllä nyt energiaa lähteä vaihtamaan renkaita. Sehän onki nii perhanan pitkä toimenpide. Menis kaikkine kaivamisineen ja raahaamisineen ehkä sen 20min.
Se on kyllä hassua, miten työläältä tuollainen pikkuhomma aina tuntuu ja millaisen motivaation kaivamisen se vaatii todelliseen vaivaan nähden.
Sun pitää ulkoistaa tuo renkaiden vaihto jollekkin.
Kaljaa. Örgh

Lähtee maanantaina neljäks päiväks tukholmaan! Tulee varmaan mahtava reissu!![]()
Sen sijaan toin vain puolittaisen maanantaikrapulan.Olin just viikonloppuna siellä. Ai herranpieksut, että kuninkaanlinnan liepeillä pyörii hyvännäköisiä vartiosotilasherkkupyllymiehiä. Olisin yhden niistä voinut tuoda tuliaisina kotiinSen sijaan toin vain puolittaisen maanantaikrapulan.

Oliko siellä herkkupyllynaisiakin?![]()

Minä vaan :D
VITSI!!!! Huono vitsi. Sori. Yhdellä ruotsalaisnaisella näin järkyttävän perseen. Mutta sitten näin muutaman ihan mukavan perseen. Kyllä siellä varmaan on sulle pyllyjä puristeltavaksi![]()
Kunhan tässä höpisen lämpimikseni.Sä oot ihan perse jahdilla ollut näköjään... :D
Mut ethän sä ole siellä ens viikolla, niin sua ei lasketa...
Kun puhutaan pyllyistä niin mä lähden treenaa omani!:fuckyeah:
thyerin posti sai kyllä aikaan sellasen yökköreaktion että parempi vaan pysytellä poissa.