Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei löydy kyllä nyt energiaa lähteä vaihtamaan renkaita. Sehän onki nii perhanan pitkä toimenpide. Menis kaikkine kaivamisineen ja raahaamisineen ehkä sen 20min.

Ei löydy kyllä nyt energiaa lähteä vaihtamaan renkaita. Sehän onki nii perhanan pitkä toimenpide. Menis kaikkine kaivamisineen ja raahaamisineen ehkä sen 20min.

Se on kyllä hassua, miten työläältä tuollainen pikkuhomma aina tuntuu ja millaisen motivaation kaivamisen se vaatii todelliseen vaivaan nähden.

Se on kyllä hassua, miten työläältä tuollainen pikkuhomma aina tuntuu ja millaisen motivaation kaivamisen se vaatii todelliseen vaivaan nähden.

Eläpä! Niin pienimuotonen asia ja mitenkä nopeesti senkin sais hoidettua, ni EI! Ei sitte millään. Paljon mieluummin rötvää sohvalla ja pohtii, että jospa huomenna ei satais vettä ni vois sillon vielä ahkeroida.

Sun pitää ulkoistaa tuo renkaiden vaihto jollekkin.

Pöh, ite renkaani vaihdan. En jaksa ulkoistaa, sitten ne ei varmasti tuu vaihdettua. Enkä periaatteestakaan maksa jostain renkaidenvaihdosta millekään liikkeelle.

Lähtee maanantaina neljäks päiväks tukholmaan! Tulee varmaan mahtava reissu!:hyper:

Lähtee maanantaina neljäks päiväks tukholmaan! Tulee varmaan mahtava reissu!:hyper:

Olin just viikonloppuna siellä. Ai herranpieksut, että kuninkaanlinnan liepeillä pyörii hyvännäköisiä vartiosotilasherkkupyllymiehiä. Olisin yhden niistä voinut tuoda tuliaisina kotiin :kuola: Sen sijaan toin vain puolittaisen maanantaikrapulan.

Olin just viikonloppuna siellä. Ai herranpieksut, että kuninkaanlinnan liepeillä pyörii hyvännäköisiä vartiosotilasherkkupyllymiehiä. Olisin yhden niistä voinut tuoda tuliaisina kotiin :kuola: Sen sijaan toin vain puolittaisen maanantaikrapulan.

Oliko siellä herkkupyllynaisiakin? :)

Eisaatana nyt vois jo sanoa että on tylsää. Niin tylsää että testaan mitä kaikkea pystyy syömään kuorineen. Omena, kurkku, tomaatti, banaani,munakoiso, 1/8 vesimeloni mennyt jo. Avokado ei oikein taivu ja ananas on vielä työn alla.

e: sipuli, valkosipuli, peruna.

Minä vaan :D

VITSI!!!! Huono vitsi. Sori. Yhdellä ruotsalaisnaisella näin järkyttävän perseen. Mutta sitten näin muutaman ihan mukavan perseen. Kyllä siellä varmaan on sulle pyllyjä puristeltavaksi :)

Sä oot ihan perse jahdilla ollut näköjään... :D
Mut ethän sä ole siellä ens viikolla, niin sua ei lasketa...

Kun puhutaan pyllyistä niin mä lähden treenaa omani!:fuckyeah:

Sai taas ajattelemisen aihetta tänään työpaikan taukohuoneessa.

Lusikoin maitorahkaa suoraan purkista naamariini. Työkaverini sitten kysyi, että "Pidätkö sinä tosiaan tuosta? Ajattelin, kun sitä aina syöt". Kerroin, ettei maku ole hääppöinen pelkiltään, muttei se pahaltakaan maistu koska olen tottunut makuun. Siihen hän vastasi, että "Aijaa. Itselläni on sellainen näkemys, että elämästä pitää nauttia, kuollaan kaikki kuitenkin. Ei sitä kannata tuhlata syömällä jotain pahaa"

Tämä oli minusta hiukan erikoinen kommentti aikuiselta ihmiseltä. Suotakoon hänelle eroava mielipiteensä, en minä sitä sano. Sen olisi voinut vain muotoilla hiukan toisella tavalla. Hän ei myöskään tiedä, mitä minä kaikenkaikkiaan syön. Töissä ruokailuni on ehkäpä 1/4-5 koko päivän syömisestä, joten en lähtisi itse vetämään kovia johtopäätöksiä siitä.

Ja tuosta nauttimisesta. Minä nautin hyvästä ruoasta ja herkuista todella paljon, lapsena olin joitakin vuosia ylipainoinenkin tämän takia. Minäkin yhä siis syön niitä herkkuja, mutta en joka päivä, näin dieetillä en edes joka viikko. Elämästä voi kuitenkin nauttia niin monella eri tavalla, hyvä ruoka on vain yksi tapa. Osan ilostani ja energiastani minä saan juurikin treenaamalla ja terveellistä ruokavaliota noudattamalla, on ihanaa haastaa itsensä ja vielä ihanempaa on voittaa itsensä. Minulle se nautinto on katsoa päivittäin peiliin, ja olla tyytyväinen siihen mitä näen. Aina näin ei ole ollut, vaikka niitä herkkuja on paljon syönyt, niin muistan vain sen pahan olon ja epävarmuuden omasta ulkonäöstä. Mielestäni ei ole keneltäkään pois se, mitä minä syön ja miksi syön. Päinvastoin, näin olen energisempi, onnellisempi ja itsevarmempi. Tämä kaikki näkyy päivittäisessä käytöksessäni, kuten työtahdissani ja muiden ihmisten kanssa kanssakäymisessä.

Niin, tällaista tuli mieleen :) Kunhan tässä höpisen lämpimikseni.

Sä oot ihan perse jahdilla ollut näköjään... :D
Mut ethän sä ole siellä ens viikolla, niin sua ei lasketa...

Kun puhutaan pyllyistä niin mä lähden treenaa omani!:fuckyeah:

Harvemmin minä minnekään kodin, työn ja salin lisäksi poistun niin saattaahan tuota villiintyä, kun kerrankin pääsee irti. Mun pitäis lähtee tissipuntille. Jos sen verran edes sais aikaiseksi.

thyerin posti sai kyllä aikaan sellasen yökköreaktion että parempi vaan pysytellä poissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä oli ihan paska päivä. Eipä oo pitkään aikaan ollut näin huonoa fiilistä.

Ja löytyypä sopiva biisiki kuvaamaan tämän päivän tuntoja.

[video=youtube_share;HNvySsIk2I8]http://youtu.be/HNvySsIk2I8[/video]

Back
Ylös Bottom