Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele kun on peukalo ollu vähän kipeä tässä viimeaikoina. Onkohan iskeny joku jännetupin tulehdus vai mikä ihme siinä on vialla...

No, vois se kesä sit tulla vaikka heti! :)
Ois himo päästä rannalle! Ja terassille :kippis1:

Perkele mulla oli jotain tärkeetä mitä piti tehä ja sitten soi puhelin ja unohin. Keskittymiskykyni on aivan mahtava :face:

Haudi! :)

Olipas taas mukavata punttitreeneissä, saa nähä kumpi vie voiton kesän lähestyessä ku eilen oli niin mahtava juoksennella pitkin uusia katuja ja reittejä. :kuola: Sai tänään töistä edustajalta taas kivoja ilmaislahjuksia; voiteita ja toilettilaukkua yms, mutta lasten nestemäiselle kuumelääkkeelle ei taida olla käyttöä. :D Tän viikon jälkeen enää pari viikkoa kesälomaan ja risteilyyn! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Estrogeenillä sen saa pois, ole hyvä :D

e. En ole alan asiantuntija enkä tiedä hormooneista hevonpersettä.

Meitsi on natu ja oon kuullu juttua, ettei toi ois optimaalista lihaskasvulle ;)

- - - Updated - - -

Haudi! :)

Olipas taas mukavata punttitreeneissä, saa nähä kumpi vie voiton kesän lähestyessä ku eilen oli niin mahtava juoksennella pitkin uusia katuja ja reittejä. :kuola: Sai tänään töistä edustajalta taas kivoja ilmaislahjuksia; voiteita ja toilettilaukkua yms, mutta lasten nestemäiselle kuumelääkkeelle ei taida olla käyttöä. :D Tän viikon jälkeen enää pari viikkoa kesälomaan ja risteilyyn! :rock:

Puntti vie voiton, aina :) Ristelilyyn on tosiaan 3 weeks out tai ei edes sitäkään enää.

Aika semipaskasti, työt aina niin vituilleen venyy ettei illalla aina salille kerkiä.. :/ siksi siis kotona coc jousia ja kahvakuula sekä voimistelurengas jumppaa. Jahka tuo työmaa saadaan valmiiksi niin sitten. :)

Aika semipaskasti, työt aina niin vituilleen venyy ettei illalla aina salille kerkiä.. :/ siksi siis kotona coc jousia ja kahvakuula sekä voimistelurengas jumppaa. Jahka tuo työmaa saadaan valmiiksi niin sitten. :)

Kuinkas jouset?

Ittellä ei mainittavan hyvin...

Aiettä teki pirun hyvää juosta auringonpaisteessa lenkki. Olin niin keskittynyt juoksemiseen ("vasen jalka, oikea jalka, vasen jalka,.."), etten melkein huomannut edes kaveria, joka pyöräili pitkältä suoralta vastaan. Ilta menee taas laatufutiksen, eli Bayern - Barcelonan merkeissä, samalla kun nautin kaljasta ja hyvästä liharuuasta. On tiistait joskus heikomminkin mennyt.

Viime viikolla sain #2.5 4x kiinni oikeella, tietty kovat asettelut jokasella kerralla.
Tehnyt 1.5 ja 2 korttisulkuja, on meinaan vittu hidasta ja aikaa vievää paukautta 2.5 kiinni. Jos sitä jossain vaiheessa tulis räjähtävyyttä lisää. :)

Ootko kattonu Paul Knight how to set up a gripper videon?
Mulla meni koko tekniikka aivan uusiks, tai ainakin tuntuu siltä.
Nyt vähän kokeilen sen tekniikoita sulkee jousia. :)

Ootko kattonu Paul Knight how to set up a gripper videon?
Mulla meni koko tekniikka aivan uusiks, tai ainakin tuntuu siltä.
Nyt vähän kokeilen sen tekniikoita sulkee jousia. :)

Juu, oohan mä sen kattonu :) Ja suht. samantapasella teknikalla sitä jousta asettelen. Hankala homma kun ei tiä et mihin lajiin keskittys otevoimailus :D pitää tehdä vähäsen kaikkee.

Äläpä.
Oon alkanu miettii et jos vaa alkais reenaa pelkkiä jousia, RT, ja pinch nostoja. Keep it simple. :)

Itte pitää ny keskittyä leokoon ja ajattelin jos ottais "silver bullettia" (toisen jousen kahva bullettina) vähänaikaa, niistä vois olla jotaki hyötyä ehkä toisilleen, ku vertaa esim. rollariin ja jousiin (paraller) :D

+ perkele että Hardylla on kova selkä :P http://www.youtube.com/watch?v=3a8jlMvBCGY

Noh, mavereeneihin motivaatiota! :whip:

Harjottelin sitä uutta puukko villitystä aikani kuluks kun oli tylsää :D muutaman kerran mustekynällä (alkaa sujuu iha hyvin) ja puukolla jossa oli tuppi no onneks en ottanut sitä pois :D

E: en kyllä ymmärrä kellä on kanttia vetää puukolla missä ei oo tyylii mitää tuppea :D

Aiettä teki pirun hyvää juosta auringonpaisteessa lenkki. Olin niin keskittynyt juoksemiseen ("vasen jalka, oikea jalka, vasen jalka,.."), etten melkein huomannut edes kaveria, joka pyöräili pitkältä suoralta vastaan. Ilta menee taas laatufutiksen, eli Bayern - Barcelonan merkeissä, samalla kun nautin kaljasta ja hyvästä liharuuasta. On tiistait joskus heikomminkin mennyt.

Mä juoksin just vesisateessa. Iltapalaks on leipää, kananmunaa, banaania ja jugurttia. Lisäksi ajattelin vielä vähän miettiä etäisyyksiä minimoivia geodeesejä Riemannin monistolla. Kummallakohan menee heikommin?

Back
Ylös Bottom