Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikon maannu koipi suorana, rupee hajottaa kohta :D Olis ny ees sellanen pieni ja kuuma hoitaja viihdyttämässä...

No nyt mua ottaa vielä enemmän päähän. Vihaan ihmisiä jotka tekee ohareita. Ensin itse pyytää odottamaan koko päivän lenkille ja sitten TADAA, en mä jaksakaan lähteä kun siellä sataa. Eikai sinunkaan kannata kun olet kipeä. Njoo mut mulla on kuitenkin toi koira...:curs::curs::curs:

Vittu oon nyt 2 vuotta ottanut kesäksi tavotteen, että syksyllä saan Muscle Up liikkeen tehtyä voimistelurenkailla. Aina se kuuluisa kiinnostus loppunut puolessa välissä reenausta.

Nyt mä sen perkele sykayllä rykäsen. Ja kun tämä on nyt virallisesti pakkiksella sanottu, niin syön hattuni jos se ei 2.9 mene.

Vittu oon nyt 2 vuotta ottanut kesäksi tavotteen, että syksyllä saan Muscle Up liikkeen tehtyä voimistelurenkailla. Aina se kuuluisa kiinnostus loppunut puolessa välissä reenausta.

Nyt mä sen perkele sykayllä rykäsen. Ja kun tämä on nyt virallisesti pakkiksella sanottu, niin syön hattuni jos se ei 2.9 mene.

Minkälainen hattu on kyseessä?

hah, sain alkuperäistä parempaa seuraa, kyllä kannatti kiukutella ympäriinsä:D Hajotkaa kaikki epäluotettavat ihmiset:D

Mul oli viime kesänä tavoitteena saada Human Flag, mutta samalla tavalla kävi kuin sulleki :D

Joo ja minä lupasin kaverille vetää ennen kesää leokolla (50kg täysmetalli) 50sek. yhteisajan :D....

Alexandra, mä muistan kanssa onnitella sit sua!

Trjana, paljos aika nyt YT:ssä? :)

Taitaapi olla kuules alle 10sek... :D ku viimetreenis kokeilin, olin tuon lupauksen tehny ennen inflenssaa ja muuta ihopaskaa. Noh, nyt pääsee treenaamaan, en anna takuita että tuo tulee :D

Ihan syksyinen ilma ulkona...:face: Missä toi kevät oikein viipyy...

Onneks voi mennä salille eikä tarvi lenkille :puntti:

Back
Ylös Bottom