Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli pakko jättää salilla kyykyt kyykkäämättä, kun jonossa oli 3 häiskää ennen minua, raivostuttavaa.
Minä taas töissä!
Vittu oon nyt 2 vuotta ottanut kesäksi tavotteen, että syksyllä saan Muscle Up liikkeen tehtyä voimistelurenkailla. Aina se kuuluisa kiinnostus loppunut puolessa välissä reenausta.
Nyt mä sen perkele sykayllä rykäsen. Ja kun tämä on nyt virallisesti pakkiksella sanottu, niin syön hattuni jos se ei 2.9 mene.
Mä kirjaan tän mun kalenteriin, parempi sit kans onnistuu.
Vittu oon nyt 2 vuotta ottanut kesäksi tavotteen, että syksyllä saan Muscle Up liikkeen tehtyä voimistelurenkailla. Aina se kuuluisa kiinnostus loppunut puolessa välissä reenausta.
Nyt mä sen perkele sykayllä rykäsen. Ja kun tämä on nyt virallisesti pakkiksella sanottu, niin syön hattuni jos se ei 2.9 mene.
Muistat sitten onnitella kun se menee.
Se on myös mun syntymäpäivä, joten saan kuitenkin edes synttäri onnittelut.
Alexandra, mä muistan kanssa onnitella sit sua!
Trjana, paljos aika nyt YT:ssä?![]()

Taitaapi olla kuules alle 10sek... :D ku viimetreenis kokeilin, olin tuon lupauksen tehny ennen inflenssaa ja muuta ihopaskaa. Noh, nyt pääsee treenaamaan, en anna takuita että tuo tulee :D