Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikki maailman hommat kaatuvat juuri niskaan ja tämä saatanan flunssa vie ensin kaikki voimat ja sitten vielä järjenkin. Mutta ai että kun tästä mennään viikko eteenpäin... Elämä on taas leppoisaa ja pääsee mm. salille.:haart:

Meinasin jo korkata yö-ketjun, mutta kellohan onkin vasta noin vähän

Ajattelin vain kertoa, että mua SATTUU kurkkuun, ei muuta. Burana 600 mg ja panadol 1000 mg ei edes vie sitä pois.

Iltaa oi ihanat hanipuppelit.

Taas vähän unirytmi päälaellaan. Ihan hyvin voisi mennä reenailemaankin. Pitäisi ehkä hankkia kortti 24h-salille, niin ei olisi reenit niin sidoksissa kelloon.

Heräsin. Kuumetta. Flunssa. Buranaa. Aika moni on yövuorossa duunissa tässä tredissä. Mikä saa tekemään vuoroduunia? Raha? Pakko? Oma tahto?

Huomenta vaan taas.

Tiistai on ehkä vittumaisin päivä tehä töitä, eilinen meni siinä vähän viikonlopun huuruilla.
Nyt iskee arki päin näköä, ja viikonloppuunkin on vielä helvetisti matkaa.

Tänään on hyvä päivä :) ei edes ketuta mennä töihin, kun tietää että tän työvuoron jälkeen on 8pv lomaa, ja siinä ennen töihinpaluuta vielä vappukin välissä :dance:

Mulla ei. Mä arvon kuinka paljon panadolia ja buranaa voi ottaa ilman että henki lähtee.

Oon helkkarin hyvä laittaa ruokaa, saa tapella hirveän yökötyksen kanssa että sais ees jotai alas -.- Illalla en meinannu saaha unta sen takia ku muistin että tota paskaa on jääkaapissa. Sitte alko oksettaa oikein mukavasti. Hmph...

Oon helkkarin hyvä laittaa ruokaa, saa tapella hirveän yökötyksen kanssa että sais ees jotai alas -.- Illalla en meinannu saaha unta sen takia ku muistin että tota paskaa on jääkaapissa. Sitte alko oksettaa oikein mukavasti. Hmph...

Sen siitä saa kun yrittää tehdä jotain itse :)

Back
Ylös Bottom