Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen aika sippi, kiitos huonojen yöunien, 11h työpäivän ja kauppareissun.

Äsken kun tulin kotiin, minua tervehti juuri uunista tullut smetanapäällysteinen lohi. Kaikki tuska ja väsymys kaikkosi samantien :haart:

Se kerta, kun minua tuli ovella vastaan smetanapäällysteinen lohi, niin se meni painiksi. Tämä tuli tosin makkarista, joten oli luultavasti eri lohi.

Jaaahas näytti tulevan puolustusvoimilta postia tänään :rolleyes: No on tohon armeijaan kuitenkin on vielä tovi aikaa kun lykkääntyykin vielä ja ehkäpä mä kuitenkin huvinvuoks tai edes kunnon takia sen käyn joskus tullut myös harkittua sivaria kerran taisin miettiä hetken jopa totaalia :D

Pari kaveria ihan innoissaan yhessä vaiheessa viikonloppua höpötti noista armeijan kutsunta lapuista ja yks muistaakseni haluais olla vuodenkin sielä :D

Asiasta kolmanteen miks mua ei oo lahjottu matemaattisilla kyvyillä stna menee hermot noihin tehtäviin kaiken lisäks kyseessä sellanen moniste jonka avulla saa 3 lisäpistettä huomisessa kokeessaa :|

Pääsen klo 6 aamulla töistä eli siinä on perjaatteella vapaapäivä :D Kyllä mä ihan kivasti ansaitsen, mutta kaikki menee koulua varten säästöön. Vielä musta lentäjä tulee.

Itsellä on sama tilanne työ tunteja tulee 60 tällä viikolla, mutta maanantaina alkaa 10 päivän talviloma.

Mikä on tämä mystinen loma, josta puhut? Onko se jotain syötävää?

- - - Updated - - -

:confused: Kerro toki lisää

Juurikin päivitin viikonlopun vaparin ja potkiksen sm-kisatulokset tuonne :)

Back
Ylös Bottom