Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä käyn treenaamassa yleensä noin 3-4h ennen yövuoroa. Ja vuoron jälkeen sitten juoksulenkillä. Sitten yleensä tulee nukuttua erittäin hyvin :)

Aiemmin saatoin käydä pitkiäkin lenkkejä aamulla, mutta nyt rajoittanut ne alle 6 kilsaan, kun dieetillä meinaa loppua paukut jo tuossa vaiheessa valvomista kesken. Mut ne aamulenkit on vaan niin parhautta, etenkin tähän aikaan vuodesta, aurinko nousemassa, viileä ilma, ei ketään missään :haart: Muistaakseni viime syksynä tein vikat aamujuoksulenkit marraskuun lopulla. Sekin oli aika hienoa aikaa omalla tavallaan. Pilkkopimeää, vain minä, koira ja mp3-soitin ja tyhjät kadut :)

Ite en vois koiran kans juosta koskaa. Menis hermo ku se pysähtyis kuselle joka toisel lampputolpal

Moro olen uusi täällä, kuten varmaan huomaatte. Mutta kysyisin melko aloitteliana, että miten saisin heinäkuuhun mennessä painoani tiputettuu edes 3kg kuukaudessa? Tavoitteena siis 5-7kg heinäkuun alkuun mennessä. Jollain helpolla tavalla, itse käyn kyllä salilla ja vetelen juoksu/polkupyörässä sen 20minuutissa kaloria pois joka toinen päivä plus lihastreenit 30-50 minuuttia. Vetänyt tätä tammikuusta lähtien, eikä paino tipu niin paljoo, vaikka en ole ruokatottumuksia paljoo vaihtanut, paitsi että syön nykyään harvemmin yöllä ja pyrkinyt totutella aamulla syömään.

Monesti tulee reenattu keskellä yövuoroakin. Kun on ruutinit ja helvetin hyvät unen lahjat niin reeni ajalla ei oo niin väliä ;) Tosin onko lihaskasvun kannalta järkevää reenata yöllä niin se on toinen juttu se. Ite nappaan välipäivinä lapsen rattaisiin ja koiran kanssa 5km kävelylenkin. Muunlainen aerobinenhan tulee jo tuosta salireenistä. Dietti reenistä siis.

Jep, yht´äkkiä huomaa että on 50v. ja ihmettelee että tässäkö tää oli:D
Sulla ei vielä kuukaudet mene valonnopeudella, mutta venaas 10v. niin voit seurata ajankulkua vuodenajoista.
Hitto soikoon, parturin nuorempi tytärkin seurustelee, mulla on päässä vaan muistikuva siitä vaippapöksynä joku valuva sotku kädessä(jäätelö,suklaapatukka tms,):wtf:

No hyi... Älä pelottele :D onneks mä oon ikinuori.

Tollai pomo sanoi mulle kun sain yhdestä paikasta potkut. "Seagram, joko sä skarppaat nyt tai sitten sä havahdut 50v:nä jostain räkälästä tuoppi edessä ja tajuat että tää oli tässä".
Onneksi mäkin oon ikinuori ja ennen kaikkea onneksi skarppasin.

Nyt vois ehkä yrittää jotain "ei enää ikinä" -mantraa, mutta mitä suotta kun on vielä vappu ja seuraava risteilykin tulossa kolmen viikon sisään. Puhalluttaa kylläkin aika rajusti.

Back
Ylös Bottom