Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaihetaanko? Mulla ois tabletti vailla käyttöä ja tarvisin läppärin. :)

Pinkki läppäri voisi olla sulle vähän liian kei? :D

Viikon lohduttomin hetki pitää kädestä oppilasta, joka itkee täysin hervottomasti kun toiset kiusaa ja on kiusanneet jo vuosikausia. Vittu minä sanon.

Voi ei, ihan kamalaa! :( :(

Viikon lohduttomin hetki pitää kädestä oppilasta, joka itkee täysin hervottomasti kun toiset kiusaa ja on kiusanneet jo vuosikausia. Vittu minä sanon.

Onneksi maailma on toisinaan oikeudenmukainen, ja tuostakin kiusatusta saattaa hyvin tulla kiusaajien pomo joku päivä, ja sitten on kiusaajilla työpaikka herkässä.

Onneksi maailma on toisinaan oikeudenmukainen, ja tuostakin kiusatusta saattaa hyvin tulla kiusaajien pomo joku päivä, ja sitten on kiusaajilla työpaikka herkässä.

Ei se varmaan silti tässä hetkessä hirveästi lohduta, kun ei oo koko luokassa ketään joka puolustaisi tai olisi kaverina kun muutama ääliö yrittää tehdä elämästä helvettiä.

No eipä tuo paljoa lasta lohduta :D

Mut Kairalle pisteet välittämisestä. Toivottavasti kiusaaminen saadaan loppumaan.

Itse ala-asteella kiusasin tyttöä, jottei minua kiusattu. Noh, minua kiusattiin kuitenkin ja jäljelle jäi tunnontuskat kiusaamaani tyttöä kohtaan. Pari vuotta sitten ahdistus asiasta kasvoi niin suureksi, että pyysin tytöltä anteeksi. Hän oli todella iloinen anteeksipyynnöstäni, vaikka olikin yläasteelle mentäessä selvinnyt siirtymällä toisella paikkakunnalle kouluun. Itselle siitä tuli paljon parempi olo. :)

Itse ala-asteella kiusasin tyttöä, jottei minua kiusattu. Noh, minua kiusattiin kuitenkin ja jäljelle jäi tunnontuskat kiusaamaani tyttöä kohtaan. Pari vuotta sitten ahdistus asiasta kasvoi niin suureksi, että pyysin tytöltä anteeksi. Hän oli todella iloinen anteeksipyynnöstäni, vaikka olikin yläasteelle mentäessä selvinnyt siirtymällä toisella paikkakunnalle kouluun. Itselle siitä tuli paljon parempi olo. :)

Oot mun uus idoli, kun teit tollei!

Ja aiheesta kölmänteen eli hieroja sanoi mua notkeimmaksi kaveriksi, jota on hieronut ja joka on myöntänyt käyvänsä salilla. :)

Multa on jäänyt ihan ohi koko cover, vaikka bändiä tulee kyllä kuuneltua jonkin verran

Päihittää kyllä alkuperäsen 10-0 :rock:

Asiasta toiseen semi väsyttävä päivä aamupäivä näytti ihan kivalta kun aurinko ees jotenki paisto. Nyt on about kolmesta asti satanut vettä ja mitä sää ennusteita kattelin niin aikalailla samanlaista säätä luvassa lähi päiville. :( No positiivista on että lumet lähtee, mutta toivon että edes vapuks ois parempaa säätä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koiran omistaminen on kyllä joskus helvetin hienoa. Metsälenkillä tuotiin käteen vanhoja luita, homeisia korvapuusteja pakastepussissa(!) ja mädäntynyt minkinraato. Sen kun sai pois koiralta ja mietti mihin v*****n sen raadon dumppaisi, niin tämä hanu tulee laukalla näyttämään seuravaa löytöään. Hirven kalloa, josta myyrät ei vielä ollut syöny kaikkia kudoksia...

Ois pitäny hankkia undulaatti.

:D

Pinkki läppäri voisi olla sulle vähän liian kei? :D

Eikait se ole niin justhiinsa? :D Tosin tuo mun tabletti ei kyllä ole pinkki... Voin mie sen maalata?

Kohta starttaa viikon viimeinen työvuoro :dance:

Onko sulla tuossa uudessa avatarissa joku hillitön berberi? :wtf:

Vai vois tuo olla periaatteessa vasen olkapäänseutu/yläselkä, tukka laskeutuu olkapäille ja paita on ihan vinksallaan hartioilla...

Onko sulla tuossa uudessa avatarissa joku hillitön berberi? :wtf:

Vai vois tuo olla periaatteessa vasen olkapäänseutu/yläselkä, tukka laskeutuu olkapäille ja paita on ihan vinksallaan hartioilla...

Mitenköhän sä oikein katsot tuota kuvaa? :D Mä en kyllä saa mitenkään päin siihen olkapäänseutua. Eli kyllä se ihan takapuoli on, muttei ikävä kyllä mikään hillitön, vaan onneton :(

Voi vihta, haluan nukkumaan!:itku: Seitsemän jälkeen pitäisi lähteä liikenteeseen. Ja ties kuinka kauan vielä menee, että pääsee unosille. Illanistujaiset luvassa ja lenssukin pukkaa. Voi mulukku.

Back
Ylös Bottom