Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihetaanko? Mulla ois tabletti vailla käyttöä ja tarvisin läppärin.![]()
Viikon lohduttomin hetki pitää kädestä oppilasta, joka itkee täysin hervottomasti kun toiset kiusaa ja on kiusanneet jo vuosikausia. Vittu minä sanon.
Viikon lohduttomin hetki pitää kädestä oppilasta, joka itkee täysin hervottomasti kun toiset kiusaa ja on kiusanneet jo vuosikausia. Vittu minä sanon.
Onneksi maailma on toisinaan oikeudenmukainen, ja tuostakin kiusatusta saattaa hyvin tulla kiusaajien pomo joku päivä, ja sitten on kiusaajilla työpaikka herkässä.
Onneksi maailma on toisinaan oikeudenmukainen, ja tuostakin kiusatusta saattaa hyvin tulla kiusaajien pomo joku päivä, ja sitten on kiusaajilla työpaikka herkässä.

Itse ala-asteella kiusasin tyttöä, jottei minua kiusattu. Noh, minua kiusattiin kuitenkin ja jäljelle jäi tunnontuskat kiusaamaani tyttöä kohtaan. Pari vuotta sitten ahdistus asiasta kasvoi niin suureksi, että pyysin tytöltä anteeksi. Hän oli todella iloinen anteeksipyynnöstäni, vaikka olikin yläasteelle mentäessä selvinnyt siirtymällä toisella paikkakunnalle kouluun. Itselle siitä tuli paljon parempi olo.![]()

Pinkki läppäri voisi olla sulle vähän liian kei? :D
Kohta starttaa viikon viimeinen työvuoro :dance:
Onko sulla tuossa uudessa avatarissa joku hillitön berberi? :wtf:
Onko sulla tuossa uudessa avatarissa joku hillitön berberi? :wtf:
Vai vois tuo olla periaatteessa vasen olkapäänseutu/yläselkä, tukka laskeutuu olkapäille ja paita on ihan vinksallaan hartioilla...