Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäkin olen kasvanut hyvin suulaan pikkuveljen ja sen kavereiden kanssa, ja juuri siksi tiedän että kukaan ei vilpittömästi käytä noin kamalaa, suorastaan laissa kiellettyä sanaa:lol2:

Voi saakeli mitä paskaa tällänen tablet voi olla. Oiskohan tämä minkäänlainen verkonpaino. Vois ihminen kuvitella että nämä toimis lagaamatta. :jahas:

Voi saakeli mitä paskaa tällänen tablet voi olla. Oiskohan tämä minkäänlainen verkonpaino. Vois ihminen kuvitella että nämä toimis lagaamatta. :jahas:

Mä voin ottaa sen kyllä jos et tykkää!

Mä voin ottaa sen kyllä jos et tykkää!

Uhrautuisit? Olethan ottanut huomioon, että se voi hyvinkin repiä sinun hermot riekaleiksi ja sysätä sut masennuksen syövereihin?

Uhrautuisit? Olethan ottanut huomioon, että se voi hyvinkin repiä sinun hermot riekaleiksi ja sysätä sut masennuksen syövereihin?

Joo, kyllä mä voisin tällaisessa tilanteessa uhrautua ja pelastaa sinut noin hirvittävältä tuskalta. Eikö ole kovin epäitsekästä! Olen aika peto noiden vimpaimien kanssa, niin en usko että se saisi mut masennettua:P

Joo, kyllä mä voisin tällaisessa tilanteessa uhrautua ja pelastaa sinut noin hirvittävältä tuskalta. Eikö ole kovin epäitsekästä! Olen aika peto noiden vimpaimien kanssa, niin en usko että se saisi mut masennettua:P

Yllättävän ritarillista. Tosin näen tämän tilanteen niin, että tuon laitteen antaminen jollekkin ois julmaa. Moni kuvittelee, että tollanen on hyvä vempele, jos on sattunu käyttää Ipadia. Tuo taas on Samsung.

Kyllä minä tabletin ostaisin itselleni jossain vaiheessa. Sitä virhettä en tee, että kotikoneen tai jonkun muun oikean koneen sillä korvaisin, mutta esimerkiksi reissunpäällä ihan älyttömän kätevä. Tabletin näyttö on juuri sopiva, että siitä kehtaa katsoa jotain leffaa/sarjaa ja sillä voi kätevämmin surffailla netissä. Mihinkään hyötykäyttöön sitä on ihan turha kuvitella.

Minun mielestä hieno käyttötarkoitus on myös tableteilla nykyään rakennustyömaalla: ennen rakennusmestarilla oli isot A2-piirustukset kopissa, ja sitten kun piti mennä kopista ulos, niin oli ongelmia. Nyt voi ottaa sen tabletin siihen kainaloon ja katsella piirustuksia sitten siellä paikanpäälläkin. Se on sitä nykyaikaa, kulkaas, nääs.

Joo ite oon kanssa harkinnu tabletin hankkimista. Jo läppäri on hiukka hankala raahata mukana. Paljon näkee ainakin kaupungissa ihmisten kulkevan nuo mukanaan vähän joka paikassa.

Vähän vajaa kaheksan tuntia niin soittoa lääkärille että onko magneettikuvien mukaan olkapää jo kunnossa ja pääsenkö jo huomenna pumppaamaan yläkroppaa. Kohta puolentoista kuukauden olkapäävamman ja sitä edeltävän kymmenen päivän flunssan aiheuttama melkein kahden kuukauden treenitauko ohi ja pääsee taas salille, voiko viikko paremmin alkaa. (:

Olettaen siis että sillä on hyviä uutisia...

Joo ite oon kanssa harkinnu tabletin hankkimista. Jo läppäri on hiukka hankala raahata mukana. Paljon näkee ainakin kaupungissa ihmisten kulkevan nuo mukanaan vähän joka paikassa.
Koulussa mulla on aika usein läppäri mukana, mutta jos ei oo, niin sit kulkee padi. Se on mulla oikeestaan aina kassissa, jos nyt meen yhtään mihinkään muualle kun ruokakauppaan (jonne tosin otankin mukaan vaan avaimet, luurin ja rahapussin). Mulla tosin onkin kaikki noissa masiinoissa: mailit, kalenterit, ostoslistat, valokuvat... Joku vois sanoo mua niiden orjaks, ite nään tän niin että ne vaan helpottaa mun elämää ja arkea (esmes helpottaa muistaan asioita, mun muistini kun on ihan kuraa) merkittävästi.

Päivällä taas tuo 8h bussimatka kotia... Noh, onpahan kirjoja (stalingrad, poliisi kertoo, harry potter), karkkipussi ja musiikkia..

V*ttu oon täynnä. Tuli "vahingossa" syötyä jättiburgeri ja parit oluet. Huomenna vedän silti uudet mave-enkat...

Back
Ylös Bottom