Mäkin olen kasvanut hyvin suulaan pikkuveljen ja sen kavereiden kanssa, ja juuri siksi tiedän että kukaan ei vilpittömästi käytä noin kamalaa, suorastaan laissa kiellettyä sanaa:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkin olen kasvanut hyvin suulaan pikkuveljen ja sen kavereiden kanssa, ja juuri siksi tiedän että kukaan ei vilpittömästi käytä noin kamalaa, suorastaan laissa kiellettyä sanaa:lol2:

Voi saakeli mitä paskaa tällänen tablet voi olla. Oiskohan tämä minkäänlainen verkonpaino. Vois ihminen kuvitella että nämä toimis lagaamatta. :jahas:
Mä voin ottaa sen kyllä jos et tykkää!
Uhrautuisit? Olethan ottanut huomioon, että se voi hyvinkin repiä sinun hermot riekaleiksi ja sysätä sut masennuksen syövereihin?
Joo, kyllä mä voisin tällaisessa tilanteessa uhrautua ja pelastaa sinut noin hirvittävältä tuskalta. Eikö ole kovin epäitsekästä! Olen aika peto noiden vimpaimien kanssa, niin en usko että se saisi mut masennettua:P
Väsyttää.
Koulussa mulla on aika usein läppäri mukana, mutta jos ei oo, niin sit kulkee padi. Se on mulla oikeestaan aina kassissa, jos nyt meen yhtään mihinkään muualle kun ruokakauppaan (jonne tosin otankin mukaan vaan avaimet, luurin ja rahapussin). Mulla tosin onkin kaikki noissa masiinoissa: mailit, kalenterit, ostoslistat, valokuvat... Joku vois sanoo mua niiden orjaks, ite nään tän niin että ne vaan helpottaa mun elämää ja arkea (esmes helpottaa muistaan asioita, mun muistini kun on ihan kuraa) merkittävästi.Joo ite oon kanssa harkinnu tabletin hankkimista. Jo läppäri on hiukka hankala raahata mukana. Paljon näkee ainakin kaupungissa ihmisten kulkevan nuo mukanaan vähän joka paikassa.