Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään olis osastopalaveri töissä (saunailta) ja aiemmista kerroista poiketen ajattelin kieltäytyä ilmaisen viinan kutsusta ja viihdyttää miehiä selvinpäin. Saas nähä kui käy, mutta autolla ainaki meen pelipaikalle :D

Oikein, korkki vaan kiinni vaikka olisi ilmaista, sitäpaitsi ilmainen viinan on ainakin allekirjoittaneelle käynyt joskus aika saatanan kalliiksi.
Se viinasta mutta tulisipa sitä vettä sitten huomenna kuin Esterin perseestä, huuhtoisi edes osan tuosta katupölystä pois. Se on aivan myrkkyä, keuhkot huutaa Hoosiannaa, limakalvoja kirvelee ja nokka valuu.

Onneks ei tullu mestarien liigassa El Classicoa välierissä. Nyt saadaa varmasti erittäin maukas finaali. Ihan sama mitkä joukkueet menee finaalin niin varmasti on parempi kuin viime vuonna -.-

Kyllä maistuu viikonloppu kun meni koulussakin työt niin vituiksi kuin olla ja voi :D Vittu et voi vaneerin laittaminen seinään olla hankalaa...

Tentteihin lukeminen tökkii, ja perkeleesti tökkiikin. Ensimmäiseen tenttiin olen kahlannut 800 sivua matskua ja tuon jälkeiseen tenttiin luvassa on 1000 sivua matskua. Avainkonseptien opiskelu on vielä ihan hauskaa, mutta nyt on menossa se kaikkein paskin vaihe, eli nippelitiedon opiskelu. Olen tässä pakoillut tuota lukemista jo hetken kielentreenausharjoituksiin ja alan jo suunnitella salille pakoilua.

UGH! Nyt se oppari on kasassa! Keskiviikkona esitys, jonka jälkeen kielen tarkastus, pienet viilaukset ja syötty Theseukseen. Ja paperit käteen puoli vuotta suositeltua aikaisemmin. I'M SO FUCKING GOOD!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Onnittelut!

Mä olen ihan hemmetin väsynyt ja ois vaikka mitä tekemistä. Kai se on vaan lähdettävä salille, ja sit paahdettava iltasella kaikki hommat yhteen putkeen ja mentävä ajoissa nukkumaan, et jaksaa huomenna shoppailla Tallinnassa koko päivän :dance:

Viikolloppu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulla on mukava ongelma!

Kokeilin yhtä paitaani, jota käytin viimeksi aikoja sitten. Hämmästyin iloisesti, kun huomasin että paita kinnaa yläselän ja hartioiden kohdalta, mutta on löysähkö vyötäröstä :) Näyttää selkätreeni purreen, mahtavaa!

Back
Ylös Bottom