Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt meni maikkarin säätiedotus kyllä ihan päin vittua. :D

Mulla on kyllä menny usko kaikkiin säätietoihin. Tai ehkä tämä eteläpainotteinen tiedottelu "Nyt sataa lunta", "Helevetinmoinen myrsky", jotka sitten paljastuu sijaitsevan jossain Tampereella. Lapissa sitten paistaa aurinko. Ota näistä selevää. Tullee mitä tullee. :D

Mulla on kyllä menny usko kaikkiin säätietoihin. Tai ehkä tämä eteläpainotteinen tiedottelu "Nyt sataa lunta", "Helevetinmoinen myrsky", jotka sitten paljastuu sijaitsevan jossain Tampereella. Lapissa sitten paistaa aurinko. Ota näistä selevää. Tullee mitä tullee. :D

Niin se vain on, että luotettavin sääennuste on katsoa ikkunasta ulos. Tuossa jokunen viikko sitten Suomessa piti olla "lumipyry" eräänä päivänä, niin todellisuudessa oli pilvetön taivas ja aurinkoa. Hollannissa tuo on vielä pahempi, kun sääennuste pitää paikkansa korkeintaan tunnin päähän, ja sää muistuttaa enemmän lottoarvontaa.

Lights out, mietsi menee syömään iltapalaa ja nukkumaan.
9be9f_ORIG-fotos_ronnie_coleman_155.jpg

Game over!

Tällaistahan tuo "lights out" huusi jatkoksi.

En mä kuunnellu mitä se ennusti. Meni mikin laitto päin helvettiä, ja jätkä näytti siltä, että meinas revetä koko ajan. :D

En mä kuunnellu mitä se ennusti. Meni mikin laitto päin helvettiä, ja jätkä näytti siltä, että meinas revetä koko ajan. :D

Aah, no ei se mitään vaikka puhuin täysin eri aiheesta. :)

Ennustan et tammikuussa on lapissa kylmempi ku kesällä hangossa. Mut tää on iha vaa veikkailua.

Sitähän se on, poikaseni.

Aijai, huomenissa 100% vapaapäivä. Ajattelin vierailla penismuseossa ja käydä syömässä itämäistä ruokaa (jos ruokahalu on vielä tallella museon jälkeen). Otan nyt kuitenkin pari jaksoa HIMYM:iä tähän väliin iltani ratoksi. Sitten koisimaan. :zzzz:

Perkele mua vituttaa kun fitness classiciin en ostanu ennakkolippuja ja nyt jos sinne haluaa niin pitäis maksaa 80e että näkee molemmat kisat :eek: juu ei sitten mennä sinne ja muutenkin kai loppuunmyyty. En halua ees ajatella kuinka kallista fitness expoon on päästä kattoon ammattilaiskisat...:fuckyeah:

Iski yöllä pienen flunssan päälle, pitäis kouluun lähteä ajamaan kakspyöräsellä ja huomenna tärkeät labrakokeet joissa ei sais kipeenä olla. Täytyy vaan rukoilla ja hinkata ettei nosta kuumetta tai iske tauti keuhkoihin joista tutkimukset tehdään. Vitamiineja naamaan ja silleen. Eihän tässä ollu kun kuukaus terveenä ja taas samaa paskaa :/

Tyttöystävän vuoden ensimmäiset rääkäisyt. :haart:

image.webp

Back
Ylös Bottom