Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eäääääh. Oon ollu koulussa viimeksi joskus helmikuussa ja maanantaina pitäs mennä taas :( Ne samat kouluhommat (joiden tekemättömyydestä valitin jo silloin helmikuussa) oottelee vieläkin palauttamista, enkä oo ees tehny kaikkia...

Hohhoijaa ja blah blah blah. Kyllä se tästä. Jos nyt nukkuis ja reenais ja söis ja nukkuis ja söis tässä ensin. Ja sama uudestaan. Miettis sitten taas tätä elämän järjestelyä.

Tulipa kerrottua tänään reseptin nussimismaksusta uusimismaksun sijaan. :lol2: Päivän naurut!

HAHAHAHAAHAAAAAAAAAA VITTU MELKEIN :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Eli siis selvennettäköön että itselläni alkoi viikonloppu tänään :)

Kuitenkin käytän ajan paljon tehokkaammasti/mielekkäämmästi kuin sinä, joten ei valittamista! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävinpä juoksemassa, pakko ilmoittaa tänne niin luulette minua reippaaksi. On yllättävän helppo pistää joka päivä väsymys kahdeksan fyysisen työtunnin piikkiin, mutta tänään sain itsestäni tukevan niskaperseotteen, hyvä niin :rolleyes:

Saapa nähä tuleeko tässä oksupoksu-tauti.. Velloo niin mukavasti mahassa. Passaa mulle, kunhan sunnuntaiksi olis pelikunnossa..

ee:Tuli näemmä.. "Dieettiä" pukkaa siis..

Kuitenkin käytän ajan paljon tehokkaammasti/mielekkäämmästi kuin sinä, joten ei valittamista! :)

Hmm.. Kävin salilla ja oon kuunnellu heviä ja jouduin kuitenki töissä olee 14tunnin verran iltakasii asti ja nyt katon tota pullukka ohjelmaa. Veikkaan että sä et siis oo noita kahta viimistä tehny jos kerran mielekkäämmin?

Kävinpä juoksemassa, pakko ilmoittaa tänne niin luulette minua reippaaksi. On yllättävän helppo pistää joka päivä väsymys kahdeksan fyysisen työtunnin piikkiin, mutta tänään sain itsestäni tukevan niskaperseotteen, hyvä niin :rolleyes:

Itsekin pääsin harrastamaan tänään, ollana ylpeitä itseistämme :)

YÄÄÄÄÄHH! Vipit loppu ja tilillä 3€ rahaa niin ei voi vielä uusia :( Pakko vetää kännit et helpottaa tää tuska.

E: Yäääääh ei oo rahaa vetää kännejä :(

E2: Jeeee töitä ehkä tiedossa kesäks.

Ajattelin vierailla penismuseossa...

Joops, pitää myöntää, että on se sinivalaan kyrpä aika iso. Samoin norsun. Propsit sinne.

Ei saatana, kaverit toi pari lorttoa mun kämpille. Vituttaa, yritän tässä nukkua. Sanoin että tänne ette jää, tais pojat vetää palkokasvin nenään mutta kyllähän se on saatana mun oikeus nukkua rauhassa omassa kämpässäni ja päättää että ketä täällä hengailee.

Hmm.. Kävin salilla ja oon kuunnellu heviä ja jouduin kuitenki töissä olee 14tunnin verran iltakasii asti ja nyt katon tota pullukka ohjelmaa. Veikkaan että sä et siis oo noita kahta viimistä tehny jos kerran mielekkäämmin?

Meikähän ei mitään pullukoita jaksa katella. Tänään leffaan katteleen Tomppa Cruisea ja varmaan käydä tsekkaamassa keskustan menoa päiväsellä. :) Jokohan sitä aloittais ihan ulkojuoksukaudenkin, kadut näyttää jo ihan jees kuntoisilta...

Back
Ylös Bottom