Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Nättiä keliä pukkaa. Mulla on pitkästä aikaa ollu naiskontaktia heti aamusta. Bussi oli ihan täynnä, ja siinä keskiosan seisomapaikoilla yks hottis lykkäsi persettään mun syliin. :)

Mullaki oli eilen ja vieläpä todella hyväkroppainen oli hän! Maksoin kassalla nimittäin käteisellä ja oli ainaki 1/4 osa sekunnin sormi vasten sormea kontakti. Kyllä mä tuolla taas jaksan puoli vuotta!

onhan toi ääni aika erikoinen mutta biisi on ihan kiva, ekaa kertaa kuulin autossa tänään ja päätin etsiä youtubesta...

Mutta eikö olekin kiva että analysoitiin se sulle heti ihan ilmaiseksi:lol2:

kävin lukees, meen pois.

Tulipas nukuttua huonosti, huomaa kyllä kuka on tottunut nukkumaan väh. 9 h joka yö. 6 h on aivan liian vähän meikäläiselle.

Onnistuin kaatumaan kaksi kertaa, kun kävelin salilta pois.:curs: Ensimmäisen kerran jälkeen vielä olin muka niin varovainen, mutta sitten minuuttia myöhemmin pientä nyppylää laskeutuessa muks. Helkutin kengät ja liukkaat metsäpolut. Takana oli jumalainen yläkroppatreeni, mutta hyvä fiilis haihtui melko tehokkaasti. No nyt on taas hyvä fiilis, kun sai jo syötyäkin.

Nyt meni maikkarin säätiedotus kyllä ihan päin vittua. :D

Back
Ylös Bottom