Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaunista :)

Koht pitäis mennä tekemään kevyt kropan herättely salille ja sen jälkeen venyttelyä. Sit ku jaksais tätä kevyttä vielä tiistaihin saakka.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ollut ehkä fiksuin mahdollinen veto tehdä sprinttivetoja eilen, kun tänään oli voimapainotteinen koipitreeni. Rauta ei ollut kevyttä, mutta muuten oli ihan hyvä treeni. Kevyt lenkki vielä päälle ja mausteeksi vähän lisää vetoja. Sitten kaupungilla pyörähtämään, keli on ainakin komia.

Kaupungille oli ainakin väki jalkautunut, mahtava ilma! Eipä ite ehtinyt sinne vielä jäädä pyörimään ku oli kiire kotia salilta... ehkä myöhemmin tänään. :) Safkaa, leffapäivää ja siivousta - perus lauantai. :D

Tärykalvot domsseissa provinssia odotellessa.

Meikällä on sellainen fiilis, että tänään on hyvä päivä tulossa. Ulkona aivan mahtava sää, kun aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, joten voi touhuta ulkona jotain. Sitten illemmalla A State of Trance 600 Den Boschiin kuuntelemaan mahtavaa musiikkia livenä. Ei tästä voi oikein edes päivä parantua.

Meikällä on sellainen fiilis, että tänään on hyvä päivä tulossa. Ulkona aivan mahtava sää, kun aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, joten voi touhuta ulkona jotain. Sitten illemmalla A State of Trance 600 Den Boschiin kuuntelemaan mahtavaa musiikkia livenä. Ei tästä voi oikein edes päivä parantua.

Kyllä se siitä vielä vituiksi menee.

On muuten kaunis ilma, täytyy myöntää.

Onko tämä nyt sitä aikuistumista, ku ajauduin kuuntelemaan spoottifyystä dire straitsia? No oonhan mä ny tietysti heitä pakkokuunnellu lapsesta lähtien isän toimesta, mutta silti. No ei se kyllä pakkokuuntelua ollu pikkupoikanakaa, kyllä tämä jalan alle meni jo sillon. On tämä silti huolestuttavan herraskaista musiikkia.

Ei vittu mitä paskaa.
"Toisitko mulle kaupasta siteitä, kun ne pääsi loppumaan"
"Joo. Minkälaisia?"
"Normaaleja siivellisiä Allwaysin siteitä"

Ja kaupassa menikin sitten sormi suuhun kun niitä on jotain 382 eri lajia. Vitustako minä tiedän mikä on normaali ja siivellinen, kun ei missään edes selvästi lukenut? Ja kun koitin soittaa, niin ei vastata puhelimeen. Nappasin mukaan jonkun missä luki normal ja lähdin vetään.
Kotona sain kuulla, että "Muuten ihan hyvä, mutta nää on pikkuhousunsuojia." No mitä vittua? Mistä minä tiedän mikä ero on pikkuhousunsuojalla ja siteellä jos kukaan ei ole koskaan kertonut? Tai että siteet on kuulemma aina pehmeässä paketissa eikä pahvilaatikossa niin kuin nämä pikkuhousunsuojat. Sama kun sanoisi naiselle, että tuo mulle kaupasta rälläkän katkaisulaikka. Voin kuvitella, että sieltä tulee aika suurella todennäköisyydellä väärä, kun en jaksanut kertoa mikä ero on katkaisulaikalla ja hiomalaikalla ja niitä kokojakin on muutama. Ihme kun ei suuttunut vaikka joutuu nyt meneen itse kauppaan niitä oikeita rättejä hakemaan.

Ei vittu mitä paskaa.
"Toisitko mulle kaupasta siteitä, kun ne pääsi loppumaan"
"Joo. Minkälaisia?"
"Normaaleja siivellisiä Allwaysin siteitä"
---

Erittäin harva nainen tajuaa, kuinka hankala on mennä kauppaan ostamaan siteitä, kun pohjatiedot ovat noin nollassa. Keskivertomiehellä on pohjatietoa juuri ja juuri sen verran, että tajuaa mennä sidehyllylle, eikä jää katselemaan Pampers-pakkauksia, vaikka aika samantyyppisiä ovat (valkoisia, imukykyisiä, alaosastolle tarkoitettuja). Oikealla hyllylläkin on juuri tuo ongema, kun niitä ihan helvetin monta "erilaista", vaikka omaan silmään ne näyttävät kaikki samalta. Joten naiset, jos/kun käskette miehen sideostoksille, niin lähettäkää kuva siitä sidepakkauksesta, josta näkee selvästi etupuolen tekstit. Tuo on ainoa tapa saada se haluttu pakkaus.

Tai kattoo kotona sitä pakkausta, jos vanha on jäljellä. Tai ehkä sekin on miehelle vaikeaa, kun ne ei erota lilaa pinkistä... :rolleyes:

Parhainta olisi olla itse niin fiksu, että pitäisi sidevarastot täydennettyinä, jottei yllättäviä tilanteita pääse sattumaan.

Tai kattoo kotona sitä pakkausta, jos vanha on jäljellä. Tai ehkä sekin on miehelle vaikeaa, kun ne ei erota lilaa pinkistä... :rolleyes:

Tarkoituksella mainitsin, että mimmin pitäisi toimittaa kuva siitä oma-alotteisesti, koska jos miehen täytyy niitä mennä ostamaan, niin mimmin matkassa saattaa olla viimeinen paketti. Nykyisin kun on netit puhelimissa, niin eipä tuo kuvan ottaminen ja lähettäminen ole iso homma. Mutta joo, ehkä vain helpommalla pääsee, kun nainen hommaa siteensä, ja mies katkaisulaikkansa.

Vain nainen voi unohtaa ostaa pillurättinsä, ja laittaa miehen syyksi, kun mies ei osaa ostaa oikeita.

Miehille kaupassakäynti on keskimäärin hyvinkin ainakin alitajuisesti suunniteltu reissu.

Ei mitään arpomisia vaan nopeaa toimintaa.

Ei kai toikaan mitään ydinfysiikkaa ole, onhan oikeanlaisen hehkulampunkin ostaminen ohjeista huolimatta vaikeaa. :D

Miehille kaupassakäynti on keskimäärin hyvinkin ainakin alitajuisesti suunniteltu reissu.

Ei mitään arpomisia vaan nopeaa toimintaa.

Ei kyllä koske nyt nais-mies-vastakkainasettelua, koska osaa naisetkin toimia nopeasti, ei kai sinne jahkailemaan jäädä! Yksilöeroja. :) Kierretään tutut osastot läpi ja nakataan rahkapurkit ostoskoriin. :D

Tuosta Powerin jutusta tuli mieleen, kun taannoin bongasin jonkun jannun ihmettelemässä siteitä. Kovasti se siinä räpsi kuvia ja soitti sen jälkeen eukolleen.:D

Back
Ylös Bottom