Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon aprillipäivänä kommentoinu noihin aina jotain ilkeetä. Heleveti tyhmiä piloja tommoset ja niiiiin nähty. Vähän tyhmä pitää olla jos uskoo.

Tuli syötyä aika mahti aamiainen, nyt on pullerolla hyvä olo :D

Mul onki tyhmiä kavereita nii pakko tehä :evil: Melkeen kaikki on jopa uskonu....

Paras aprillipila on vaihtaa facebookissa status "parisuhteessa" "sinkuksi" :D Kännykkä täynnä viestejä, miten jakselet samoin ku fb.

Jos mä laittaisin sinkku-statuksen parisuhteessa-statukseen mulle kävis sama homma.
En oo keksiny mitään hassunhauskaa päivitystä joten annan olla tänä vuonna.

J..:llä hyvä idea kyllä. Voisin melkeinpä itse tehdä saman, mutta laittaa näkymiin vain tädille, ja nauraa paskaisesti, kun täti ihmeissään soittelee minun äidille ja kyselee.

No en minä taida jaksaakaan.

J..:llä hyvä idea kyllä. Voisin melkeinpä itse tehdä saman, mutta laittaa näkymiin vain tädille, ja nauraa paskaisesti, kun täti ihmeissään soittelee minun äidille ja kyselee.

No en minä taida jaksaakaan.

Laita pois vaan ;) Et sä muuta siitä saa kuin vihaisen tädin.

Jooh, nyt se iski meikäläiseennii se kuume ja vissiin mahataudinkin siihen kylkeen vielä.. Noh sehän tarkottaa sitä, että ku muut lähtee huomenna leirille, nii meikäläinen makaa punkassa.

Paras aprillipila on vaihtaa facebookissa status "parisuhteessa" "sinkuksi" :D Kännykkä täynnä viestejä, miten jakselet samoin ku fb.

Parastahan tässä olisi jos tyttöystäväsi jättäisi sinut oikeasti samalla kun sinä "pilailet". Siinä vasta makeat naurut saisikin kun huomenna hölmistyneenä ihmettelisit "miten tässä näin kävikään". :D

Käytiin koiran kanssa tallustelemassa jäällä ja pian vois laittaa riisipuuron tulille. Kiva sää, kiva koira, kiva ruoka, kiva päivä :)

58054_10151534076144834_1423481904_n_zps78222980.jpg

Törkeä jano ja ei saa vettä vielä kahteen tuntiin, pjärkele. :jahas:

Kuinka monta kertaa voi kuunnella samaa biisiä putkeen ennen ku voi pitää sekopäänä? :rolleyes:

Pitikö koiraa vetää perässä? :D

Ehkä koira ennemmin veti emäntää :D Meillä on välillä vähän erimielisyyksiä tuosta vauhista, niin vejetään sitten vuorotellen toisiamme.
Ei vaan, tänään mentiin (kerrankin) yhteisymmärryksessä ja välillä piettiin vähän taukoa ja pistettiin maata vasten hetkeksi :)

Mun koirasta on tuolla sulateillä tullu semmonen perässä vedettävä malli. Ei ilmeisesti huvittais rapakeleillä kulkee. Metässä sit lumella reipas tahti ja ilonen mieli.

Vahva mies -kisoja on kyllä kiva kattella. Isoja mörköjä. Toiki yks jenkki 192cm/170kg :D

Jooh, nyt se iski meikäläiseennii se kuume ja vissiin mahataudinkin siihen kylkeen vielä.. Noh sehän tarkottaa sitä, että ku muut lähtee huomenna leirille, nii meikäläinen makaa punkassa.

Mulla on ens sunnuntaina joku tauti niin pitää hakea vemiteliä jos vois vaikka pari päivää skipata leiristä ;)

Kyllä vituttamalla vituttaa lähtee jumalauta takasi kassulle näin pitkien lomien jälkeen! Tämäki päivä menny ihan kokonaan sängyssä rötvätessä, ku ei oo uskaltanu nousta ylös oksennuksen lentämisen pelossa. Salillekkaa päässy käsiä tekemään tanakele!

Back
Ylös Bottom