Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha, levyraati tekee paluutaan :)

Vaihtelu virkistää.

image.webp

Jauheliha-pepperonilämppärit erittäin runsaalla juustolla varustettuna uunissa. Ei voi olla pahaa...

En oo tainnu ikinä kuunnella tätä "GNR":n uusinta lättyä kokonaan niin piti laittaa kuunteluun. Ei se nyt ihan samanlaista laatua ole kuin ne oikeet gunnarit, mutta silti ihan menevää tavaraa ainakin ne kappaleet, joita on ehtinyt kuunnella.

IMO Chinese Democracy on paras Guns'n'Rosesin levy BY FAR!

Tämä kun räjähti täysillä tänään treenin lopuksi soimaan, niin kylläpä oli mahti fiilis tykittää menemään!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iha veto pois! 4 peliä sählyä (2h) ja koiran kanssa 1h20min lenkki... Eikä kauheen kevyillä sykkeillä menty, hyvä alottaa juoksentelu tälleen kevyesti aika pitkän tauon jälkeen :D Ei tainnu musta olla tänää enää mihkää liikenteeseen :)

Kysymys insinöörityöstä.

Inssityötä väännetään yeah ja nyt arveluttaa. Työ sisältää salassa pidettävää tietoa tilaajayrityksestä, ja kaikkea tietoa ei siis työn julkaistavaan versioon voi laittaa. JOTEN KYSYNKIN, että tekeekö koulun ohjaava opettaja arviointinsa A. työn julkisesti julkaistavasta versiosta, vai B. tilaajayritykselle toimitettavasta salaisia tietoja sisältävästä versiosta? Eli kummanlaisen version opettajalle arvioitavaksi toimitan?

Aattakkee miestä hädässä! Meikä lähtee nyt saunaan:).

Mä en päästäny edes exää päättämään mistään pinnoista kun edellistä kämppää remppasin :) Toisaalta olis kiva jos joku osais tehdä päätökset mun puolesta mutta mä en oikeen luota et kukaan osaa.. Jää omalle kontolle moiset päätökset vaikka päänvaivaa aiheuttaakin.
Muhun ja mun osaamiseen kannattais joskus luottaa. ;)

Jauheliha-pepperonilämppärit erittäin runsaalla juustolla varustettuna uunissa. Ei voi olla pahaa...
Saanko tulla syömään?

Inssityötä väännetään yeah ja nyt arveluttaa. Työ sisältää salassa pidettävää tietoa tilaajayrityksestä, ja kaikkea tietoa ei siis työn julkaistavaan versioon voi laittaa. JOTEN KYSYNKIN, että tekeekö koulun ohjaava opettaja arviointinsa A. työn julkisesti julkaistavasta versiosta, vai B. tilaajayritykselle toimitettavasta salaisia tietoja sisältävästä versiosta? Eli kummanlaisen version opettajalle arvioitavaksi toimitan?

Aattakkee miestä hädässä! Meikä lähtee nyt saunaan:).
Mä toimitin muistaakseni vain julkisen version arvioitavaksi. Käytännössä siinä oli käytetty rahasta puhuttaessa jotain randomia kerrointa ja muuten faktat oli faktoja. En sit tiedä miten pitäis toimia, jos osa salassa pidettävästä matskusta on jotain muuta kuin lukuja.

- - - Updated - - -

^ Toi oli muuten kiva leffa.

Iha veto pois! 4 peliä sählyä (2h) ja koiran kanssa 1h20min lenkki... Eikä kauheen kevyillä sykkeillä menty, hyvä alottaa juoksentelu tälleen kevyesti aika pitkän tauon jälkeen :D Ei tainnu musta olla tänää enää mihkää liikenteeseen :)

Ei varmaan ole huomennakaan kovin paljon asiaa pois sohvalta tuon liikkumismäärän jälkeen. :D

Back
Ylös Bottom