Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä purkki? En ymmärrä mistä puhut.
En oo tainnu ikinä kuunnella tätä "GNR":n uusinta lättyä kokonaan niin piti laittaa kuunteluun. Ei se nyt ihan samanlaista laatua ole kuin ne oikeet gunnarit, mutta silti ihan menevää tavaraa ainakin ne kappaleet, joita on ehtinyt kuunnella.
.Muhun ja mun osaamiseen kannattais joskus luottaa. ;)Mä en päästäny edes exää päättämään mistään pinnoista kun edellistä kämppää remppasinToisaalta olis kiva jos joku osais tehdä päätökset mun puolesta mutta mä en oikeen luota et kukaan osaa.. Jää omalle kontolle moiset päätökset vaikka päänvaivaa aiheuttaakin.
Saanko tulla syömään?Jauheliha-pepperonilämppärit erittäin runsaalla juustolla varustettuna uunissa. Ei voi olla pahaa...
Mä toimitin muistaakseni vain julkisen version arvioitavaksi. Käytännössä siinä oli käytetty rahasta puhuttaessa jotain randomia kerrointa ja muuten faktat oli faktoja. En sit tiedä miten pitäis toimia, jos osa salassa pidettävästä matskusta on jotain muuta kuin lukuja.Inssityötä väännetään yeah ja nyt arveluttaa. Työ sisältää salassa pidettävää tietoa tilaajayrityksestä, ja kaikkea tietoa ei siis työn julkaistavaan versioon voi laittaa. JOTEN KYSYNKIN, että tekeekö koulun ohjaava opettaja arviointinsa A. työn julkisesti julkaistavasta versiosta, vai B. tilaajayritykselle toimitettavasta salaisia tietoja sisältävästä versiosta? Eli kummanlaisen version opettajalle arvioitavaksi toimitan?
Aattakkee miestä hädässä! Meikä lähtee nyt saunaan.
Iha veto pois! 4 peliä sählyä (2h) ja koiran kanssa 1h20min lenkki... Eikä kauheen kevyillä sykkeillä menty, hyvä alottaa juoksentelu tälleen kevyesti aika pitkän tauon jälkeen :D Ei tainnu musta olla tänää enää mihkää liikenteeseen![]()
Minkä ihmeen takia?Katson yhtä aikaa Nasser on the wayta ja Bridget Jonesia laittaen samalla safkaa. Haastavaa tämä xD