Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku täällä huuteli päivä tai pari takaperin, että lottovoitot menee aina väärille tyypeille. Löysin teemaan sopivan kuvan, por favor.

482654_493268884061701_1513040908_n.png

Ostin merkkareita. Mä en edes tykkää salmiakista. Hö. E. Täällähän oli hedelmiäkin! Mutta nää on ihan saatanan kovia. Ja pahoja. Miksi näitä on hehkutettu!?

Heh
Joku saa grandi susta vielä hyvän naisen :D

Niin saa! :) Ja minä saan hyvän miehen, jos mies osaa korjata tuon ongelman.

Salilla käyty reenailemassa ja innostuin säkkiäkin höykyttämään samassa.. Pitäs venytellä paremmin niin jalkakin saattasi nousta taas sinne pään yläpuolelle potkastessa ;)

Miksi Off-topic-ketjukin on nykyään myös joku herutteluketju?! :itku: Mikään ei ole enää niin kuin ennen... :lol2:

Eli sun vaatimukset miehestä on kuultu ja todettu ettei itse täytä niitä. Eikai siinä sen syvällisempää :D

En vain suostu uskomaan, että jokainen on joko työtön/kääpiö/sohvaperuna/läski/laiha/nisti/alkoholisti/ei osaa hoitaa raha-asioitaan.

Miksi Off-topic-ketjukin on nykyään myös joku herutteluketju?! :itku: Mikään ei ole enää niin kuin ennen... :lol2:

Täällä kukaan oo mitään herutellu. Miksi Sinkkuketju on nykyään off topic-ketju?

En vain suostu uskomaan, että jokainen on joko työtön/kääpiö/sohvaperuna/läski/laiha/nisti/alkoholisti/ei osaa hoitaa raha-asioitaan.

Joo tiedetään :) Itsehän en ole noista mitään mutta ei silti kelpais koska mukamas olen :D Mut joo morjens mää meen ny kauppaa vaikka sielä kaikki armageddonia odottavasti tungeksiikin.

Pikainen gallup Laylan uudesta avatarista, onko eteenpäin menty vai ei? Mitä raati sanoo?
Eteenpäin, mut mulla onkin joku fiksaatio vähän erikoisemmista hiusväreistä.
Ihan en ymmärrä miten mun uus kiva My Little Pony -tukkani vie mihinkään suuntaan, mutta hyvä, jos nyt ei ainakaan taantumista oo tapahtunu :D
Tää on vaan sellasella värjäävällä hoitoaineella laitettu ja kestänee jokusen pesun. Leikin sen verran, että jaksan odottaa vielä viikon tai pari ennen kun seuraavan kerran valkastaan koko tukka. Seuraavaa juurikasvukriisiä varten ajattelin hommata sinisen tai tumman violetin. Vihreäkin houkuttais, mutta pelkään, että siitä tulee haalistuessaan sen näkönen, että on hiukset homeessa :P

Täällä kukaan oo mitään herutellu. Miksi Sinkkuketju on nykyään off topic-ketju?
Mä en oo. Mutta toisaalta, sä et kiinnosta mua yhtään ja poltatki, eli haiset tuhkakupilta 24/7.

Vaikka sanonki kyllä itteni irti heti seuraavana arkipäivänä, tänään oli palkkapäivä ja nyt tuli mitta täyteen tätä paskaa. Mun aikani on niin kallista, etten haaskaa siitä enää hetkeekään tuola tehtaasa. Ja oon mä liian hyväki sinne, kaikki muut on jotain apukoululaisia tai luusereita jotka ei ikinä sais mistään muualta töitä.

Harkitsen uusien harrastusten hankkimista tylsään ja sisällöttömään elämääni. Esimerkiksi alkoholismi vaikuttaa melko metkalta, uusi makujen ja hajujen maailma!

Back
Ylös Bottom