Joku täällä huuteli päivä tai pari takaperin, että lottovoitot menee aina väärille tyypeille. Löysin teemaan sopivan kuvan, por favor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh
Joku saa grandi susta vielä hyvän naisen :D
Ja minä saan hyvän miehen, jos mies osaa korjata tuon ongelman.Osaisin mut en täytä sun muita vaatimuksia.Niin saa!Ja minä saan hyvän miehen, jos mies osaa korjata tuon ongelman.
Osaisin mut en täytä sun muita vaatimuksia.
Kuulen ton jo toista kertaa tällä viikolla. En ummarra.
Eli sun vaatimukset miehestä on kuultu ja todettu ettei itse täytä niitä. Eikai siinä sen syvällisempää :D
Miksi Off-topic-ketjukin on nykyään myös joku herutteluketju?! :itku: Mikään ei ole enää niin kuin ennen... :lol2:
En vain suostu uskomaan, että jokainen on joko työtön/kääpiö/sohvaperuna/läski/laiha/nisti/alkoholisti/ei osaa hoitaa raha-asioitaan.
Itsehän en ole noista mitään mutta ei silti kelpais koska mukamas olen :D Mut joo morjens mää meen ny kauppaa vaikka sielä kaikki armageddonia odottavasti tungeksiikin.Pikainen gallup Laylan uudesta avatarista, onko eteenpäin menty vai ei? Mitä raati sanoo?
Ihan en ymmärrä miten mun uus kiva My Little Pony -tukkani vie mihinkään suuntaan, mutta hyvä, jos nyt ei ainakaan taantumista oo tapahtunu :DEteenpäin, mut mulla onkin joku fiksaatio vähän erikoisemmista hiusväreistä.
Täällä kukaan oo mitään herutellu. Miksi Sinkkuketju on nykyään off topic-ketju?
Mä en oo. Mutta toisaalta, sä et kiinnosta mua yhtään ja poltatki, eli haiset tuhkakupilta 24/7.En vain suostu uskomaan, että jokainen on joko työtön/kääpiö/sohvaperuna/läski/laiha/nisti/alkoholisti/ei osaa hoitaa raha-asioitaan.
Täällä kukaan oo mitään herutellu. Miksi Sinkkuketju on nykyään off topic-ketju?
Mä en oo. Mutta toisaalta, sä et kiinnosta mua yhtään ja poltatki, eli haiset tuhkakupilta 24/7.
Nyt menen nukkumaan ja ajattelin kertoa sen täällä. Öitä!