Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi näyttää mulle aina väärää aikaa ennen ku oon kirjautunu.

Noh, otin nyt automatic daylight savingsin pois päältä, katotaan mitä tapahtuu kun kelloja käännetään. Eikös se oo viikon kuluttua?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pari hassua aamua ja talvilomalle :) jee jee!
Kevyt loppupäivä ja talvilomalle!! Ohjelmassa hommien delegointi ja Out of officen asettaminen. Takasin ens viikon perjantaina.

Enkä voi olla mainitsemati et Hurghadassa kolmeyhdestä kolmeenviiteen lämmintä, pilviä ei näy ja tuulta ei nimeksikään. Sinne siis keskiviikkoaamuna;)

No voi perkele.. :D mä tee vaa reissun Viroon kaverin kanssa ens viikolla ja tollasta.. :D Lämpösee olisin kyl lähteny jos olisin seuraa saanu.

Tänään oli kamalin herätys koskaan. Heräsin neljältä yöllä siihen, että oli todella kova päänsärky, lähes migreeni. Piti joku puoli tuntia istua ja syödä buranaa ja juoda teetä, että se hellitti. Onneksi sain sitten vielä unta ja selvisin töihin. On aika jännä olo kun on pää puutunut.

No voi perkele.. :D mä tee vaa reissun Viroon kaverin kanssa ens viikolla ja tollasta.. :D Lämpösee olisin kyl lähteny jos olisin seuraa saanu.

Mekin lähdetään Viroon laivailemaan ensi viikolla. Tässä kova pohdinta, uskaltaako lähteä ilman passia vai ei.

Back
Ylös Bottom