Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Johan on taas vaikea tarttua toimeen. Posti toi aamulla kaasuanalysaattorin tuohon lattialle ja huomenaamuna sitä pitäisi osata käyttää. Ikinä ole nähnyt tällaista härveliä ennen livenä.
Fiksuna kaverina olen sitten vältellyt aihetta aktiivisesti koko päivän, joten taitaa tulla vielä pitkä ilta...

Kirjoitukset nyt on muutenkin vain YTL:n keksimää rahastusta. Täytyy maksaa niistä jokaisesta kokeesta se osallistumismaksu ja tulee muitakin maksuja lisää, jos haluaa vaikka tarkastuttaa uudelleen tms. Sitten pitää vielä tietää jossain englannin kokeessakin kieliopin poikkeuksen poikkeuksia, jotta saisi ne täydet pisteet. Mun mielestä on paljon tärkeämpää se, että osaa kommunikoida tuolla kielellä ja osaa kirjoittaa sujuvaa englantia.

Tämä on muuten aivan perseestä, että saatetaan leimata heikoksi kielitaidoltaan, mikäli kusee jossain artikkeleissa sun muissa. Paperilta kun katsoo, niin voisi vetää johtopäätöksen että olen englannissa 7-8 tasoa. Eli kohtalainen. Luen kuitenkin melko sujuvasti englantia, sillä luen usein kirjoja ja lehtiä englanniksi. Pystyn myös keskustelemaan englanniksi hyvin, olen käynyt useamman tunnin keskusteluja ulkomaalaisen kanssa tullen hyvin ymmärretyksi. Sanavarastoni on siis kohtuullisen laaja, mutta sössin usein sanajärjestyksen tai muun kieliopin kanssa. En siis myöskään hallitse näitä kieliopin poikkeuksia. Tärkeintä on tietenkin se, että osaa ja tietää osaavansa englantia, mutta olisihan se ihan kivaa jos se näkyisi siinä paperissakin.

Nyt voisin lähteä viemään koiraa ulos, siellä on kaunis ilma. Tuli poikettua kampaajallakin siistimässä latvoja, viime kerta kun taisi olla viime syksynä :D

Voi että miten somaa:haart: mun työkaveri oli nyt sitten tehnyt espanjalaista munakasta, koska on mun viimeinen viikko:) En muista lähtikö tämä alunperin jostain suunsoitosta, kun olen saattanut sanoa että miehet ei osaa laittaa ruokaa, mutta yhtäkaikki, niin somaa:) Eihän se kyllä miltään maistunut, mutta siitä oli jätetty pekonikin pois että voin varmasti syödä sitä:)

Viidennen kuuntelun jälkeen täytyy todeta että tuo The Nexus on todella huono.

Mulle tää kyllä osuu todella hyvin, tommosta mukava pirteetä ja energistä. Tulee hyvä fiilis :D Vaikka olenkin paatunut hevimätön ystävä niin tässä on sitä jotain.

Sniif, oli niin rankka viikonloppu että on ollu koko päivän lentsu aluillaan. Nyt vaan törkiästi lepoa.. Kävimmää olotilasta huolimatta kesäduunihaastiksessa ja oon kuulemma avoin ja hymyilevä ja reipas (öhhöhö). Mä sanoin et on hyvät lääkkeet.

Sähköpostiin tuli esite Finnmatkojen retkistä ja aktiviteeteista, pohdittiin tuossa ystävän kanssa että mitä kaikkea voisi kesäkuun reissullamme tehdä. Snorklaaminen voisi olla ihan mielenkiintoinen kokemus, olen aina halunnut. Pieni hidaste tässä hommassa on se, että pelkään kuollakseni merta. Ystäväni myös. Joten se siitä snorklaamisesta sitten, kai. Ellei sitten oteta pohjalle paria punkkupulloa rohkaisuksi, olisi hyvin suomalaiseen kulttuuriin sopivaa vetää perseet ja mennä sitten veteen hukkumaan :D

Ja ne Moelasen öljypumpun kilometrit jäi sitten näköjään arvoitukseksi:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllähän se on nätti tehdä viittä vaille työkiintiöt täytee ja lähteä Leville nollautumaan pääsiäisen jälkeen.. Mennä kylpylää kellumaa ja jotain kartingin tynkää olis tarjolla kuperkeikkalimpparia unohtamatta :)

Ois käsi parantunu niin paljon, että uskaltaa salille. Meen autolla koska en todenäkösesti pysty jalkajumpan jälkeen kävelemään kotiin.

Mites muiden maanantai?

Ois käsi parantunu niin paljon, että uskaltaa salille. Meen autolla koska en todenäkösesti pysty jalkajumpan jälkeen kävelemään kotiin.

Mites muiden maanantai?

Reenaamaan lähen kohta minäki. Hitto se on taas maanantai ja Rockilla on "Siinä 60-70". Enkä oo ladannu iPodia. Voiiiii vittu.

^Aikuistuisit jo sinäki ja rupeisit nauttimaan laatumusiikista ;)

Olipas taas maanantain kunniaksi ruuhkaa salilla :D Mut melko hyvin sai treenin tehtyä ilman jonottamista. Ja pitkän saikun jälkeen alkaa taas treenipainot olemaan "normaalilla" tasolla. Yksi mikä vähän jaksoi ärsyttää, on se että miksi on pakko tulla tekemään just siihen samaan kohtaan ihan taakse treeniä, kun vapaata peilitilaa olisi parikymmentä metriä muuallakin.

Enää kaksi yötä ja pitkät vapaat :)

Mites muiden maanantai?
10h töissä ja sit soittelin kaverille että tässä joku ilta kun keli sattuu kohdalleen niin ottaa järkkärinsä ja koetetaan vähän kuvata kelkkahommia.
Reenaamaan lähen kohta minäki. Hitto se on taas maanantai ja Rockilla on "Siinä 60-70". Enkä oo ladannu iPodia. Voiiiii vittu.
Luulin jo ettei tuota ohjelmaa kuuntele kukaan.

Minä kuuntelen. Hyvää rokkia!

Olen kyllä joskus yrittänyt, mutta ei siitä mitään tullu. Tosin muutenkin jääny nuo Flamingin ohjelmat aika vähälle kun en ole pitkään aikaan iltavuoroja tehnyt. Töissä siis aina radio päällä.

Back
Ylös Bottom